Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2010

Av thefabfive - 5 september 2010 19:35

Fatta det är redan september.. vart tar all tid vägen? Jag tycker det bara är typ två dagar i skolan och sen helg! Jag hinner ju bara med typ hälften av allt jag vill..

Någon mera som känner igen sig kanske?


Sitter här och fryser och har börja få ont i halsen.. inte bra! jag har inte tid att vara sjuk nu. Ska strax kila ner och duscha. 

Har gjort klart eng läxan idag och matte så det känns skönt.  Bara kvar

  • Samhälls läxan
  • Läsa svenska och engelska boken

Så några saker av bockade iaf, och på tisdag ska jag på möte. Hoppas det går bra!


//Hej hopp från Josefin



 

Av thefabfive - 5 september 2010 13:51

Erkänn fyndig överskrift :D !? Ja, vet (: 

För precis som det står, så är det .. varit sjuk hela helgen och det fortsätter s: hostar, snorar o allt som hör till -.- sitter och kikar på film nu, men ska väl försöka få lite plugg gjort också. Är i alla fall klar med matten (Y)! Får väl se om det blir skola imorgon eller inte .. skulle vara skönt o få vara hemma en dag extra och vila upp sig, även om det är sjukt tråkigt .. Men ajja !?! Ska kolla klart på filmen nu sen försöka plugga , inlägget blir inte roligare än såhär x) Har inget mer o meddela ! 


/ Angelica (y' 


    

P.s Nalle Puh är ju bra söt ibland  ;) 

Av thefabfive - 4 september 2010 20:10

dvärgarnas sång på ryska! ;)

:D

Av thefabfive - 3 september 2010 23:37

Yeeeeah! Jossan har kommit hem nu och klockan är 23,35!

Efter en heeeeeeeeeeeeel dag/kväll men shopping så har jag blåsor under fötterna HAHA (Aj -.-) 

Bilder på köp och från dagen kommer när jag orkar x)


Som sagt en trött jossa nu igen så här kommer lite bra musik och mina bästa vänner flod hästen och hunden!   









HAHAHA ;P


Av thefabfive - 3 september 2010 17:22

Halloj på er ;D! 


Varit en ovanligt lugn dag i skolan idag o: !?! Men jag tror inte André var så happy på mig när jag "rååååkade" fixa så han fick vara sekriterare på dagens klassråd (a) Hahaha, sjukt kul var det i alla fall :)) Sen vid kvart över ett så brummade jag hemåt, hem o byta om och iväg och rida (: (yy)! Men nu ligger jag hemma i soffan framför TV:n med datorn och täcket och har blivit sjuk -.-' 

Så nu tänker jag lata vidare !(: 


/ Angelica :)) 

Av thefabfive - 2 september 2010 21:18

hur bra är man, jag kan samhällsläxan tills nästa onsdag, nästan klar med historieläxan och matteläxan tills måndag men jag kan inte engelskaläxan tills imorgon  -.-

men ska väl in i duschen nu sen blire lite läxa plugg, anja sa juh att man behövde bara kunna dom ord man tyckte var nödvändiga, med andra ord kan 15 av läxorden bara helt plötsligt försvinna från min hjärna ;)

  

parliing

Av thefabfive - 2 september 2010 21:16

Kolla ROCKER BIIIIRDs låååååt :D:D HAHAHAH xD

//J


Av thefabfive - 2 september 2010 21:07

Jag blir typ knäpp av att kolla på sånt här    

Men såå cooolt!

//Josefin


Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards