Tre år tillsammans!

Alla inlägg under januari 2011

Av thefabfive - 28 januari 2011 16:07


 
 
 
 
 
                                 

Av thefabfive - 26 januari 2011 17:32

Så sa våran historia lärare idag när vi gick igenom Högmedeltiden.... Hur passar det in egentligen?
Denna dag har varit helt okej faktiskt, inga idioter till lärare. En seg, men annars okej. I morgon ska jag till nån special lärare i matte. Kanske ÄNTLIGEN kan FÖRSTÅ matte! Hoppas på det! Bättre lärare än den vi har nu finns det nog många utav.

Sitter just nu med musik i högtalarna och funderar på om man ska orka börja med samhällen eller historian..? NJA tror inte det. Har ändå hela nästa vecka på mig att fixa't.

Och till alla er som säger att SP är en plugg linje, GLÖM OCH DRÖM! Vi har inte gjort ett skit idag kan jag ju säga helt ärligt. Bara skrivit några meningar på historian, men inte mycket till lärande det inte.

Tyvärr har inte jag nån rolig film att bjuda på eftersom nästan alla filmer filmades utav Amanda och Andrés mobiler. Sorry för det!


Det var nog allt för denna dag. Ha det // Tusse


 

Ni får en bild som jag har ritat för ganska länge sedan. Tråkigt jag vet, men har inge nytt material :(

Av thefabfive - 26 januari 2011 16:39

Hejhopp :D "torsdag" idag :)) vi fick nämligen ledig på fredag, eller vi ska plugga hemifrån. Skapligt skönt att slippa åka upp till skolan :) + att det blir lååång helg för mig och Jossan, eftersom vi läser i-valet på distans på måndag ! :) så hemma fredag och måndag :D klagar inte   


Dagen idag har i alla fall varit slappare än slappast   dagen börjar med svenska, där vi bara hade engelska betygspart, sen gjorde vi inte så mycket mera vettigt. Sedan historia där läraren hade genomgång i 90 minuter -.- så den lektionen gick också åt till att bara sitta still och inte göra någonting (: Sedan Samhäll, som vi inte hade ork till att göra något vettigt på^^. Allt vi skulle gjort ligger ändå på fredagen, så det gör man då :) 

Hahah, alla ni som säger att Samhällsprogrammet är en plugg linje, där hade ni fel ;) För det vi gjorde på samhälls kunskapen kan ni se på filmen här under (; 


HUR MAN GÖR EN "LOPPJÄVEL" - A la André   



/ Angelica 

Av thefabfive - 25 januari 2011 15:00

Hejhej :)

Nuuuuu var det ju ett tag sen jag skrev här, men jag tar igen det genom att vara med på de flesta filmer som läggs upp här ;)

haha aah men iaf jag är tillbaka från Falun. Jag får dock inte äta mat.

Barnmat, kokt ris, potatismos och Proviva är det enda som får komma ner i min mage nu. lite sad blir man när mina kompisar sitter och äter kladdkaka och dom goda mackorna som finns :(

Men men, jag blir väl frisk någon gång jag med   

Chuppachupp!

  

Hihi bjuder på en sånhär lite sötis bild på mig och Pikkis   


/Andypandy


Av thefabfive - 24 januari 2011 17:57

Måndag idag och i-vals dag. Jag och Jossan hade ju som vanligt Etik- och livsfrågor, där man inte kan beskriva det annat än med massa skratt och en hel knasig lärare x)! De är ju alltid bra att veta hur man dödar en björn. D.v.s du lägger dig ner och hoppas på att det ska komma en björn och nosa på dig, när det gör det attackerar du den !   Hahaha (: så ni vet ni alla där ute hur ni ska göra om ni möter en björn! 


Annars slutade vi halv ett idag, så vi mötte upp Tusse och vi tre drog oss ner mot bussen och tog ett bussen hem, skönt att vara hemma tidigt och inte ha några som helst läxor. Slutar lika tidigt imorgon med   

& nu går man bara o väntar på att få veta slutbetygen från förra terminen, är extremt nyfiken på betygen ! Men nu orkar jag inte skriva nå mera.. inte hänt så mycket mera idag !?! Imorgon är vi hela gänget igen, och då vet man som sagt aldrig vad som kommer och kan hända :) 


/ Angelica 

  

Av thefabfive - 23 januari 2011 16:16

Ja här kommer då några filmer från i fredags i skolan och när jag och Jossan åkte med hem till Gel och slaggade där.

Se och "njut"

// Tusse

Ursäkta att några filmer är fel vända!


 
  

 
 

Av thefabfive - 21 januari 2011 18:09

Yeah nu har vi ätit ;) och med "vi" så menar jag jag, tusse & gel och henne pappa! Hahah nu jaa spelar vi musik på spotify så något dundrar i fönstret x) fast nu har vi dissat gelis pappa... 

Vi har inhandlat god saker till kvällen också, heheh. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra!

Hej Hopp! P.S vi har massa roliga filmer som kommer upp på bloggen imorgon *skratt* D.s'


/Pikkis


  

Av thefabfive - 21 januari 2011 09:11

Nu ska vi snart ta oss i kragen och fixa nya bilder till headern och nya färger osv! Vi kan ju inte leva på det gamla lixom...   


//Jossa, Geli & Tusse

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards