Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 1 september 2010

Av thefabfive - 1 september 2010 19:20

Tänkte bara slänga upp en video på en kamel, eftersom Andre verkar otroligt intresserad av om :D Så nu har du lärt dig ngt nytt, hur en kamel låter :DD & ja, vi kanske har en aningens sjuk humor .. men och ? Vi har sjukt roligt :D 
Och Jossan och Parling, det blir ju film sen ; "Fortsätt simma, fortsätt simma ..." XDDD föresten så planerar vi även en lite överaskning, som har med alla programmen på skolan att göra (a' men mer om det senare ! HAHAHA :D Men nu har jag läxor att göra, snart iaf :DD 


/ Angelica (: 




Av thefabfive - 1 september 2010 18:25

Nu är jag här igen och bloggar.

Men jag måste säga detta, eftersom Gelica inte hunnit göra det ännu.

Men det finns KAMELER i Ludvika. Snacka om att man blev paff imorse när man kom med bussen på G till skolan   

Haha, men det visade sig vara en cirkus där. Så det förklarade ju saken.

Jag hann till och med få en bild på dem på väg hem.

Så här kommer den :D

Kanske även några andra roliga bilder om jag hittar några.


P.s, jag tycker verkligen inte om lärare som inte kan bestämma sig om vi ska läsa eller inte läsa. Speciellt när dom babblar samtidigt så att man inte kan läsa -.-'


  Här har ni puckel 2, puckel 4, puckel 6 och puckel 8 ;D


  Ha det bra // Tusse

Av thefabfive - 1 september 2010 15:34

Jag öppna nu en fråge stund!!

NI får fråga vilka frågor ni vill till oss! Skriv namnet till den ni vill fråga till eller skriv alla om ni vi att alla ska svara! ;D


Ex:

Josefin

Vad är din favorit färg?


Ex2

Alla

Vad gör ni nu?



  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards