Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av thefabfive - 26 september 2010 21:25

Halloj på er alla läsare (= 

Söndag nu igen då, är det bara jag, eller går veckorna sjukt fort :o !?!? Den här terminen i skolan springer iväg och snart har vi gjort våran första termin på gymnasiet ! & snart kommer vintern :o nej men fy, de där hoppar vi över ett tag till ... Ajja, som sagt, söndag idag och vi laddar inför en ny galen skolvecka med allt som hör till :D! Samt att jag taggar tävling i helgen (: tar även med mig Jossan som fotograf och hästskötare ! Sätter mamma o pappa på att filma ;) Men vi börjar veckan som alltid, men en sovmorgon fram till 10.15 Men nu tänker jag i alla fall krypa ner i sängen och kolla på tv eller något ;D


Höööööööööörs ! Men först .... en bild :D 


  
Jag och Jossan bjuder på en "vacker" bild från i torsdags ;) 


/ Angelica 

Av thefabfive - 26 september 2010 18:06

Oj vilken super härlig helg jag har haft! :)

Idag har jag shoppat hela dagen lååååång, och det gillas starkt! Bland annat mina nya skor (JAG ÄR KÄR I DOM) mwhaha nu blir jag ännu LÄNGRE!   


Och nu är jag nog redo för en vecka i skolan igen, ska duscha och fixa mig och måla naglarna nu osv som en vanlig söndags kväll för mig.


Puss hej! 

//J


   Tycker ni läsare ska kommentera bättre   

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards