Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2010

Av thefabfive - 24 september 2010 10:44

jaja sitter nu på datakunskapen, har ingen bra stol, alldeles för låg, slår i hakan :(

det här är sista lektionen för idag och sen har vi bara kpass i en halvtimme såå det är ingen riktig lektion ;)

efetr skolan drar jag och jossi och äter på donken, lite lyx måste man få en gång i veckan, eller det e inte ens en gång i veckan, typ aldrig ;)

efter det om vi hinner, drar vi till berga och hälsar på .. kommer faan att gråta :'(

saknade berga .. :(

sen lär jag hem och packa för ska med bussen som går halv fyra ut till vickan :P

  

jag & jossan efter tre år på högberget och en massa donken!

Av thefabfive - 24 september 2010 10:29

Nu är det fredag igen och vi har datakunskap. Alltid lika skojjigt   

undra vad vi ska få hitta på idag.. Det återstår att se.

jag skippar K-passet idag och drar till Falun på konsert. ( sonic syndicate )

Kommer nog bli awesome :)


men nu ska vi snart börja.

ha det toppen eller något liknande

// Tusse

Av thefabfive - 23 september 2010 19:56

Skön dag!

Vi hade foto på morgonen och sen blev lektionerna inställda till kvart i ett så idag hade vi en lektion! Hahah 


Imorgon är det FREDAG :D NICE!!!


//Josefin

några bilder från dagen



  

Parling, tusse, anhyyd, geeli & jag som är en inklippt gubbe för jag fotar ;)


   Jag och parling :)



   Geeli och parling 




Av thefabfive - 23 september 2010 18:12

Snart så kommer bilder och så från dagen jag sitter och gör historia uppsats just nu ^^ men lugn det kommer bilder när jag är klar!


//J


Av thefabfive - 23 september 2010 07:07

Gaash idag är det skolfoto och jag har vait upp sen 05,15 och locka håret och greja ;) galet men ska man vara fin får man lidapin. 


Hörs senare Hej //Josefin


och NU måste ANDRÈ OCH PARLING bli lite mera aktiva här på bloggen så nu kan va med.




  

Av thefabfive - 22 september 2010 22:58

Hmm.. Är det bara jag som bloggar nu för tiden..?Fy på de andra. De borde skämmas!Aja, i morgon är det skolfoto. Blir till att kliva upp 40min tidigare för att kamma till sig, haha ;)Men nu ska jag sova.Godnatt alla. // Tusse

Av thefabfive - 21 september 2010 22:45

Nu är det tisdag kväll och jag är mega trött. Så blir inget långt inlägg idag.

Men i alla fall så hade vi "liten flicka på besök" hos oss idag. Skojigt. Jag tror hon tyckte vi va lite konstiga/ skrämmande ^^Höhö.


Men nu ska jag sova!

Godnatt gott folk!


// Tusse


  


Här är André förra tisdagen med sin gardin dans ;)

Av thefabfive - 20 september 2010 21:22

Jaha, då var man här igen då.
Som sagt, idag efter skolan så kilade jag och Pikkis (Jossan) ner till gymmet på skolan och tränade lite. Usch vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon :S
Jag har dessutom tränat häst idag också, snacka om dubbel träningsvärk.. Det är ju fint när man ska rida imorgon igen..

Just ja, imorgon ska Angelica ha med sig "liten flicka på besök" också, får se hur länge hon står ut med oss i Sp10b   


Men nu ska jag läsa spanska läxan tills imorn, sen sova.
Ha det bra alla läsare

// Therese


  Haha, Angelica är lite sur kanske?! bäst att hålla sig borta ;)   André <3 sin ko choklad mjölk



Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards