Tre år tillsammans!

Alla inlägg under juni 2012

Av thefabfive - 24 juni 2012 05:00

Hallu!

Inte för att jag bloggar sådär överdrivet mycket men nu sitter jag och fördriver tid helt själv på Arlanda, så why not?


okej... Det här var svårt på riktigt..


Hejdå! 

     

Av thefabfive - 18 juni 2012 22:53

efter en myggig fotbollsträning så sitter jag nu hemma & kollar på fotbolls EM, jag är väl den enda här i The Fab Five som gillar fotboll eller sport (minus hästar som jag kan noll om!!!   )
Iaf så är det inte så kul när Spanien spöar skiten ur det andra laget som inte ens är värda att nämna   (OBS! björnen är bara söt, har inget med texten att göra )

iaf så bjuder jag nu på några roliga filmklipp, så iaf får mig att skratta, kolla och se hur min humor är ikväll!!  



Angelica; tala om för mig vem gubben på klippet ovanför liknar ;)



//parling

Av thefabfive - 16 juni 2012 09:38

     


OBS! Amand Parlings kommer så fort hon svarat på mina frågor så jag kan börja tillveka hennes.  

Av thefabfive - 15 juni 2012 07:21

Ja.. ensam va det ja! Alla ni andra har ett jobb i sommar utom jag, dock får jag ett helt lov med sov mprgar och jag kan göra allt jag vill när jag vill! (Y) Men dock ensman... igår klarade jag iaf KÖRKORTET! Wiiiiho galet glad och jag kan inte riktigt fatta det nu heller att jag faktiskt har KÖRKORT?!

Men i brist på saker att göra har jag fått ett "Photoshop mani" så laddar hm massa nya textstilar och penslar (Ni som inte kan photoshop tror nog jag är lite knäpp när ag säger att jag laddar hem penslar, men what ever) men iaf så nu ska jag nog göra denna blogg lite mer somrig iaf.


Puss hej leverpastej!

P.s om någon läsare vill att jag ska göra en headertill just dig så kommentera bara så får vi se vad vi kan göra :) (Tidsfördriv)


//Josefin


   

Av thefabfive - 6 juni 2012 18:54

Jag vet att jag är otroligt seg på att kasta upp bilder från stockholms resan, som jag av någon anledning tog på mig att fixa.. Det är påväg! Krånglade med det här om kvällen och skulle ladda upp en film som tog allt för lång tid vilket resulterade att jag tröttnade ur och gav upp för kvällen. MEN, jag jobbar på det och det kommer komma! 


Imorgon tar vi sommarlov och asvlutar vårt andra år av gymnasiet, helt sjukt hur fort tiden går! Mer om det senare, tänkte bara skicka in en hälsning om att vi alla lever i alla fall. Jag ska även försöka satsa på karriären som egen bloggare och tog nu tag i saken och startade även en egen --> http://ahallgren.devote.se/ :-) 


OKEJ, BRA! Vi jobbar på uppdateringen :D HÅLL UT! 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards