Tre år tillsammans!

Alla inlägg under mars 2011

Av thefabfive - 30 mars 2011 20:19

Ja men hallå igen

Nu sitter jag hemma hos André och vi tittar på tv/bloggar/leker med Ipaden. Idag har det varit en sjuk dag! Vi har skrattat, haft det allmänt kul helt enkelt. Efetr skolan drog jag och andré till Borlänge igen för att fixa lite kläder och stuff till filmfestivalen. Gick ganska bra det också :)


Så nu lägger jag upp lite bilder från vår dag! ENJOY!


   Vi körde en mc donalds på kupolen, André köpte 20 pack kyckling grejs   Suddet var konstigt.....   Bussen till Borlänge

Av thefabfive - 29 mars 2011 20:57

Nu är jag arg på mina medarbetare här på bloggen! Att ingen av dom kan slå sitt arsle ner och skriva ett inlägg! DÅLIG STIL!    Ska man behöva göra allt själv nu också VAVAVA!? Höhö

Nej men idag så har jag varit hemma från skolan eftersom min mage säger ifrån. Så jag har inget nytt ifrån skolfronten. Men ja, får väl försöka hitta på något annat att skriva om. Som typ, ööh, Torsdag.

På torsdag så ska vi pimpla på idrotten. Kan ju bara hoppas på att det inte blir svinkallt och snöstorm. Vi skulle grilla korv också tyckte jag Bertil sa. Han är vår idrotts lärare.


Nej nu ska jag kila, men ha det.

// Tusse

Av thefabfive - 28 mars 2011 19:09

Ny vecka nu då. Och den har börjat helt underbart! Först japanska med kära Jessi, sen efter det så åkte jag och mötte mamma och pappa och vi gick till kina resturangen och käkade lunch. Gott som sjutton var det!

Sen fick jag ett sms av André där han sa att han hade kommit på vad vi två skulle vara på filmfestivalen. Det kommer bli en riktig toppen grej med tanke på vilken låt vi har gått och sjungit på ett bra tag nu. Höhö. Men ni får inte reda på det än  

Så fick jag reda på att jag hade haft alla rätt på japanska läxan från förra veckan. Känns underbart. Allt är på väg uppåt nu igen! Våren är på väg! Kan inte bli bättre. 


Nu ska jag kila, men ni får fler uppdateringar i veckan. Om det så ska vara jag som blir tvungen att skriva varje dag så  

Ha det // 

Tusse


 

Passar på att bjuda lite på mig själv också ;)

Av thefabfive - 25 mars 2011 16:16

Fredag och det betyder som alltid, heeelg :D Dock har veckan i sig varit chill när det gäller att vara I skolan och ett h*lvete när det gäller plugg biten ... 

Måndag: Slutade 11.00 (Jag och Jossan iaf) org. tid 14.15 

Tisdag: Hemstudier/hemma hela dagen 

Onsdag: Slutade 12.00, ist för 14.15 

Torsdag: Hemstudier/hemma 

Fredag: Lektioner fram till 12. Sedan bowling med klassen :) 
Rätt härlig vecka om vi bortser historiaprovet, spanskaläxa, idrottsläxa, i-vals läxor, samhällstenta och matte  . Men nu är veckan äntligen slut, men ändå lite av idrotts teorin och matten kvar .. så blir väl att ta tag i det också ! Annars hoppar vi på en lugn nästa vecka ... & tills dess så bjuder jag på lite olika bilder från veckans gång :) 

   Min kompis när det gäller att göra en snabb spanska läxa, google translate, som inte fungerade -.-'   Ja?! Vi skulle skriva tentan .. men sen hur mycket som blev gjort var en annan femma. 


/ Geeeeel (;  

Av thefabfive - 22 mars 2011 15:28

Hej o hå, vi har varit kassa på att uppdatera våran lilla SP-blogg nu .. Skärpning på oss ! Inte överdrivet lång tid kvar till påsklov i alla fall , sen är det sommarlovet efter det :D Sjukt fort tiden går :o Men först vill lärarna ta död på oss och bomba oss med uppgifter den här veckan  


Måndag: I-val , vilket för André och Parling är O&L, Etik för mig och Jossan och Japanska för Tusse 

Tisdag: Hemstudier, föööör mycket matte och även spanska 

Onsdag: Svenska/samhälls tenta inlämnad + plugga instuderingsfrågor till historia provet?! 

Torsdag: ?!?!

Fredag: Historia prov 

        

Återkommer om vi överlever veckan ;)
/ The fab 5 :D  

Av thefabfive - 17 mars 2011 18:00

Hejhopp   


Nu kommer lite bilder från samhällslektionen som tusse skrev lite längre ner :D


  

    

  


  

























   gissa vem vi är   


Av thefabfive - 16 mars 2011 12:55

Nu sitter vi här på samhällskunskapen och flummar runt. jag och André tog nyss massa knäppa kort på oss, som kommer upp här om inte allt för länge. Nu tog Jossan massa fan kort också, herregud man får aldrig vara ifred här haha.   

Efter denhär lektionen så slutar vi, och då ska alla vi fhär på bloggen + Jessica gå ner och fika på stan. Mys!

nej nu ska jag börja skriva igen på mitt arbete om det ideala samhället, det vill säga hur jag vill att ett samhälle ska se ut.


ha det

// Tusse


Får bli en somrig bild från förra terminen :)  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards