Tre år tillsammans!

Alla inlägg under augusti 2010

Av thefabfive - 31 augusti 2010 19:28

HAHAHAHAH jag sitter och av garvar till dina video inlägg parling   HAHAHAH xD


Ni som läser måste tycka vi är heeeeelt knäppa :P Men asså jaa det går bara inte att förklara, om ni börjar läsa SP så kommer ni förstå!


//Pikkis

P.s jag har varit duktig och sprungit idag, så nu ska jag duscha d.s ;P


HAHAH BJÖRN! :P



Av thefabfive - 30 augusti 2010 22:44

Hej alla småstjärtar!

imorgon är den hemska tisdagen.

massa hemska lektioner. Hemska raster. hemska ******

hemskt va?

plus att jag bara har 25% lika lång llunch som alla andra eftersom jag har sånglektion lagd på den hemska lunchen oxå.

myyyyyyys säger jag ju bara!   

så nu är det natti.

hejdå stjärtar

heeeelt onödigt inlägg   

  

Av thefabfive - 30 augusti 2010 17:45

TJAAA!


Nu är även denna måndag avverkad.

Och tro mig, det var en Heeeelt galen måndag!

Fy fan asså   


Tyvär har inte jag några bilder från dagen. FY PÅ MIG!  

Men ja, Jag får fråga min kära vänn Pikkis om bilderna ;)

Men jag har några efterlängtade bilder från en engelska lektion   



 Hmm vad har Pikkis druckit?


 

Angelica försöker läsa, och jag gör.. Inget..


 


Pikkis var hyper. Men stackars lilla André, ja, Stackars lilla andré.

Det är inte lätt när det är svårt ;)


 

Men sen vaknade även Angelica till liv. Inte undra på att man blir som man blir när man umgås med alla dessa människor   

Haha nej då, skojja bara lite ;D Dom är TOPPEN!


Det var allt från mig

// Tusse

Av thefabfive - 30 augusti 2010 16:06

Dagen kan bara beskrivas med ett ord! AS GARV HAHAHAH   

Bilder kommer här

(OBS OBS! VARNING FÖR FLUMMIGA BILDER!!!)

jag ska även fixa videon från idag   

//Pikkis





  

En galen tusse som äter flaskor :O fast neee HAHA


  

Spel nörden parling som spelar kyckling rackkkket ;D



   Jag hejjar på parling! 


   och andyyyh ser lite konstigt på geeli som tycker spelat är det bästa som finns! :O xD






Av thefabfive - 30 augusti 2010 08:26

Nu är det måndag morgon och klockan är typ 08,25 och jag sitter här och väntar på parling som ska komma hit för att vi sedan ska gå till bussen :)

Som geli skrev igår så har vi sov morogn! SKÖÖÖNT så vi börjar 10,15 och sluta 14,15 så det är en kort dag. Skönt med lite mjuk start på veckan   


//Pikkis



   En bild på min och parling från i sommras :)

Av thefabfive - 29 augusti 2010 20:55

Halloj, kände mig lite hotat att blogga av Jossan o Tusse (a' 

Så här kommer ett kvälls inlägg :D Som sagt söndag kväll o snart dags för skola, men vi har ju sovmorgon imorgon till 10.15 riktigt skönt (y) & sen två lektioner, matte o engelska :o så lektionerna kan vi ju diskutera -.- men man får ju träffa allt härligt folk igen (: Så nu väntar en ny galen vecka men nya tokigheter :D Så är ju bara vänta o se vad som kommer (a)! Hihi, men nu får ni faktiska vara nöjda Tusse o Jossan :D För nu tänker jag ska snart se på film :DD Men kan bjuda på en bild först .. 


Får bli en bild från förra veckan (: 

/ Angelica :D

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards