Tre år tillsammans!

Alla inlägg under maj 2011

hej

Av thefabfive - 25 maj 2011 20:44

Dagarna blir allt mer korta och vi blir bara mer och mer trötta. Men som tur är så är sommarlovet inte långt borta nu, och nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdagen. Men på onsdagen så ska klassen bara umgås och ha det trevligt. Sen är vi såklart lediga torsdag och fredag på grund utav kristi himmelfärd. Så det är ganska skönt.


Parling och jag hade våra redovisningar idag från halv 1 till halv två med några fler ur klassen. Det gick helt okej faktiskt, så nu hoppas vi på bra betyg. Sen är det väl inte sådär jätte mycket mer att säga om skolan. I morgon har vi idrott och spanska.

Jag skulle ha nå typ läxförhör av något slag på spanskan, men glömde självklart grejerna i skåpet idag. Klumpig som man är. Men men, var inte så svårt ändå. Skulle handla om perfekt dvs dåtid och sådana saker.

Men nu ska jag kila.

Ha det!

// Tusse


  Old picture från en av matte lektionerna. Gud så små vi ser ut haha!

Av thefabfive - 20 maj 2011 09:46

Fredag idag, skönt! Och gänget sitter nu samlade här i datasalen och har historia som tusse skrev.

Nu är det MINDRE ÄN TRE VECKOR kvar till sommarlovet!!! Och då har vi gått ett helt år, fatta!!! ETT ÅR, bara två år kvar.


Jag och gel känner oss lite bäst för parling sitter och läser massa blondin skämt men så här är det.... ALLA ÄR BARA AVUNDSJUKA på oss för vem vill inte vara blondiii lixom? ;)


//Jossa + gel på hörnet.


   En gammal smart mattebild från i vintras.

Av thefabfive - 20 maj 2011 09:30

Tjabba!

Sitter just nu på historian och skriver lite rest arbete och ska väl börja med samhällsarbetet om ett tag. André skriver om Gustav III och ostindiska kompaniet och riksrådet i Sverige och Jakob ankarström. Allt detta för att våran kära historia lärare ska bli nöjd.

Parling sitter faktiskt och skriver historia, tro det eller ej! Och de andra två idioterna gick ner till caféet.

Nu ska jag fixa lite arbete.

Ha det! // Tusse



Av thefabfive - 17 maj 2011 18:02

.. vi överlevde Nationella Matte B provet idag , som tog hela fyra äckliga timmar ! Men jag, Jossan, André och Parling överlevde :D:D:D:D Rätt kungligt må jag säga , hoppas det gick bra för alla andra som också gjorde provet idag (: 


   HAHAHAHAHAHA, bara jag som dör av skratt när jag ser den här bilden på Parling ? :D    & sen får ni en bild på mig och Parling ;D wööö ! 


Nu ska jag nog fixa ännu en kopp varmt te så jag kanske blir av med min feber och förkylning någon gång :o Tre dagar är för mycket (: 


& DET ÄR SNART SOMAMRLOV ! :D 

hejdå. 

Av thefabfive - 15 maj 2011 17:34

Tjenare!

Här sitter jag och lyssnar på lite musik och tänkte sätta igång med lite pluggande. Men har ingen större lust med det *suck*.

Kom hem från min pojk för ett tag sen, ingen lust att åka därifrån. Men men.

Just ja, i kväll är det Sverige vs Finland i hockey på TV. Det är ju något man bara måste se! Jag är ju hälften av varje, så det spelar ingen roll vilket land som vinner.

Nej nu ska jag börja med arbetet.

Vi hoppas på några inlägg under veckan. Ha det!

// Tusse


 

Av thefabfive - 10 maj 2011 18:42

Nu tyckte jag allt de var dags att duktig att blogga lite, tur vi har Tusse :) Hej på er föresten ! Anledningen till att vi inte har bloggat så mycket är väl för att vi haft lite för fullt upp i skolan ?! Och nu är vi äntligen inne på sista månaden så vi får väl försöka skärpa oss nu och bjuda på bilder och allt där till :) Några till filmklipp borde vi väl hinna med :) Dock fungerar inte min mobil att filma med nå mer? Vette sjutton vad som hänt med den? :( 


 

Bjuder i alla fall på en bild på mig och Jossan från i Vintras :) 


Hur som helst, snart sommarlov och hela ettan är ju snart gjort :D Känns riktigt bra ! Ett galet år har det verkligen varit , men med grymt mycket härliga minnen med dom bästa :D 


Och ni som inte väljer SP för att det ska vara en plugg linje, ni gör bort er ;) 

Våran nuvarande skolvecka ser ut såhär: 
Måndag: I-val (Jag och Jossan hemma)

Tisdag: En lektion, slutade 10.00

Onsdag: En lektion, sovmorgon till 10.15 , slutar 11.45 igen.

Torsdag: Vanlig dag till 14.15

Fredag: Ev hemma hela dagen (y)


HELT OKEJ VECKA !

Men nu borde jag nog allt ta tag i historian, är ju trots allt prov imorgon . HEHE -.-


Allt från mig just nu iaf ,

HEJS !
/ Angelicaaaaaa  

Av thefabfive - 8 maj 2011 21:55

jag har fått jobb! jag & Tusse ska jobba som solstrålar på solhöjden! :D ska bli skit kul! :D vi ska typ gå ut och äta glass med gamlingarna och bara få dem att skratta 6 ha kul! inte direkt Sveriges krävande jobb, eller jo kanske, jag är en mästare på att prata fort så det ska jag få öva mig innan vi börjar jobba annars förstår ingen av de gamla vad jag säger :P men grymt skönt att man har en vän som kan underhålla mina dagar då de gamla gnäller! ;) sommarjobbet är räddat pga dig TB!

// parliing

 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards