Tre år tillsammans!

Alla inlägg under juni 2011

Av thefabfive - 12 juni 2011 12:58

Tjenare, sitter här och har ett super skönt sommarlov. Men har inget att göra, så det är lite tråkigt.. Tänkte väl bara tala om lite planer som vi här på bloggen har för sommaren.

Vi hade tänkt grilla hemma hos angelica, åka ut på sjön med parlings familjs båt och bara ha det mysigt mm.

Den 20onde börjar jag och Parling att sommarjobba på ett ålderdomshem i smedjebacken. Får hoppas på att det blir bra.

I morgon ska jag iväg och tävla med en av hästarna på Gävle travbana. Så jag hoppas för all del att det går vägen denna gång!


Men nu ska jag kila iväg.
Ha det!!

// Tusse


 

Av thefabfive - 9 juni 2011 22:55

Här lägger jag upp lite slumpvalda bilder av olika stunder jag tycker är minnesvärda från ettan, såklart finns det huuuuuuur mycket mera som helst också!(: 


     

Augusti: Vi insåg redan här hur dessa tre år skulle se ut ... Ehm.. 
 

Vi alla blev "smått" beroende av spelat angry "böööööörds" HAHA! 

   MINA kungliga kunskaper på att måla kossor kom snabbt fram (y) !   & såklart, är man nya ettor .. MÅSTE man ju få gå på lite äventyr och kolla läget på nya skolan (Y) :D    SP.. PluggarN?   Meeeeera äventyr, såklart! 

       Och nollningen, första veckan ! HEHE! 


     

Det är ju bra att vissa av oss jobbar på lektionerna , eller ah ibland iaf :D 

K    

Men vi har ju våra likheter ! 


     Så här kan det se ut efter en termin på SP ..... 


     För att sedan komma tillbaka i Januari och visa upp kunskaperna på skridskor ! Glöm inte våra fina filmer som finns under kategorin "Filmer från skolan"    Kämpar glöden, höll en vecka?!?!? 


     Hemtenta? Självklart, SP-stajl !    Blev ju lite party också mitt i allt (y) 


     För att inte tala om våra kunskaper för pimpling :D HEHE! 


Där fick ni i alla fall en del minnen från året, finns såklart hur mycket mera som helst! Men nu går vi på ett behövligt sommarlov!
Tack för det här året med er knasbollar, ser fram emot två till säkerligen LIKA GALNA år ! Älskar er, ni är bäst <3


/ Angelica    

Av thefabfive - 9 juni 2011 22:51

Tänkte bara medela att vi idag gick ut ettan, och första året på gymnaiset är gjort ! Har varit en sjukt roligt år men massor av nytt folk och såklart massa nya vänner ! Året har varit minst sagt roligt och heeeelt gaaalet  . Tänkte bjuda på lite minnen/stunder från året, men det kommer i ett eget inlägg .. Samt bilder från avslutningen ska bara be lite folk skicka eller så får jag väl "snällt" be dom andra bloggarna här engagera sig lite och kasta upp bilder (Y)! 


Så länge får ni en färsk bild från dagen (y'    


Kastar snart upp en inlägg med minnen från året som varit :D 


/ Angelica 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards