Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2010

Av thefabfive - 13 september 2010 20:39

Måndag och jag har pluggat och fixat hela dagen så jag orkar inte skriva nå mkt.. Bilderna får tala för sig själva!


Puss från J


  

Jag i väntan på att bussen skulle börja åka



   Parling & Angelica :)


  

Andyyh :)


  

Hihi tusse :)


   Jag, parling och geeli :)

Av thefabfive - 13 september 2010 18:00

Ja, nu var denna måndag över och pluggandet börjar igen.

men inte så jätte mycket denna vecka. Toppen!

Jag funderade på när vi skulle göra våra filmklipp om alla program.. Pikkis?

Hihi   


Men nu ska jag ta och läsa den där "svenska" boken vi har i läxa tills på onsdag. Elelr ja, iallafall min & Andrés grupp.


Såhär ser i alla fall min vecka ut just nu.




Ha det toppen // Tusse 

Av thefabfive - 13 september 2010 07:33

Tjabba tjena.Som sagt, idag har vi sovmorgon till kvart över 10. Ganska skönt. Men inte kan man sova för det -.-'Jag börjar faktiskt bli lite hungrig nu :oKanske skulle ta och äta något då. Men det var allt från mig. // Tusse

Av thefabfive - 12 september 2010 17:50

Jaa idag är den en såndär dag då jag bloggar om allt och inget typ ^^ men någon måste ju blogga lite också *HOST*

Hihi idag har jag pluggat och fixat massor med saker och dert känns skönt att blivit av med lite saker iaf, 


Jag älskar vårat hus ibland ;D och det gör jag nu, för jag har varit ner och knäppt på bastun och nu ska jag kila ner snart och bli varm i hela kroppen och få alla muskler att slappna av och blir ren i alla porer i kroppen och ladda för en ny vecka! Man går även ner i vikt!


//Josefin


  

Av thefabfive - 12 september 2010 10:56

Jag ska inte sluta kämpa, jag kommer närmre mina drömmar för varje dag som går. Snart är jag där!

//J



Gullig låt med fin text!




Av thefabfive - 12 september 2010 09:56

Nu har jag fixat ni alla "övriga" och roliga videosar i en egen kategori (JOBBIGT) så man lättare kan hitta dom sen :)

Så när ni lägger upp en video elr musik så välj kategorin "Övriga filmer"


//Jossa

Av thefabfive - 12 september 2010 09:43

Ja men visst nu blev det söndag ännu en gång och vädret ute är sämst! 

Vaknade tidigt och satte mig i sängen och gjorde lite läxor, duktigt så nu är det lite mindre att göra sen iaf! :)


Men det blir en slapp söndag med mkt vila och ladda för en ny vecka, och jag ska nog se lite film, men vad för någon? Ge mig tips!


Puss hej från mig

//Josefin


   

Nu blir det att dra på mig min otroligt sköna mysdress (bilden) och ner och äta en god frulle!

Av thefabfive - 11 september 2010 17:33

Jahapp då är det lördag och geli är här hemma hos mig, mwahaha ;D

Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men vi har iaf bomba expressen och aftonbladet och massa med mail   


Ja det var väl allt typ..

TJENA MITT BENA!

//Jossa


   HAha så här kul har vi ;P

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards