Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 2 september 2010

Av thefabfive - 2 september 2010 21:18

hur bra är man, jag kan samhällsläxan tills nästa onsdag, nästan klar med historieläxan och matteläxan tills måndag men jag kan inte engelskaläxan tills imorgon  -.-

men ska väl in i duschen nu sen blire lite läxa plugg, anja sa juh att man behövde bara kunna dom ord man tyckte var nödvändiga, med andra ord kan 15 av läxorden bara helt plötsligt försvinna från min hjärna ;)

  

parliing

Av thefabfive - 2 september 2010 21:16

Kolla ROCKER BIIIIRDs låååååt :D:D HAHAHAH xD

//J


Av thefabfive - 2 september 2010 21:07

Jag blir typ knäpp av att kolla på sånt här    

Men såå cooolt!

//Josefin


Av thefabfive - 2 september 2010 20:01

Hej igen :D Kan ju börja säga till Jossan att nya headern blev riktigt snygg :D (yy) Själv har man nyss kommit hem från stallet och ridlektion. Så nu ska man  in i duschen o sen är det ju bara att börja plugga :o engelska o ev. lite matte :) ? Ska försöka vara lite duktig (a' Imorgon är det engelska och datakunskap som gäller :D Så slapp dag (: och sen tar vi helg. Hmmm ... vad händer under helgen då? Plugg, och iväg och fota lite tävlingar .. någonstans ? :D Men ajja, nu ropar duschen :D 

Men nu har ni koll på läget från min sida :D 


/ Angelica .

& Pikkis har ju gjort reklam så då kan ju jag passa på att slänga in lite reklam .. kika fotohemsidan , när man ändå ska iväg o fota i helgen :D www.ahphoto.se (Y) 


See ya! 

Av thefabfive - 2 september 2010 17:54

Kolla så fint jag gjort =) Eller vad tycker ni?!


Jag har ändrat;

  • Ny header
  • Lite nya färger på bloggen
  • Nya text stilar och lite sånt där smått och gott! 

  


Och nu till er läsare ska jag berätta vem som är vem nu när inte våra smeknamn står på bloggen längre! 

  • Andyyyh- Är så klart André
  • Parling- Är Amanda
  • Tusse- Det är Therese
  • Lickan (Geeli)- Är Angelica
  • Pikkis- Det är jag, Josefin

 

//Josefin   


Av thefabfive - 2 september 2010 16:46

Jepp idag är det torsdag, sköönt! 

Imorgon åker jag te kupolen och shoppar massor! MWhhaha   


Idag så har man inte mått nå vidare... usch usch usch, men nu börjar det bli bättre. Nu ska jag kila iväg och plugga lite eng, men innan jag sticker så ska ni få lite bilder från veckan   




  Tusse som försöker gömma sig ;)






  En "RÖR INTE MIN COLA MIN" som geeli hade i veckan ;)






  Jag kör på tummen upp! X)





   Andyyyh gillar sin choklad mjölk ;P



  

Parling spelar rocket biiiiird xD




//Puss från pikkis! Nu ska jag fixa ny header till bloggen, SPÄNNANDE VAH? ;D

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards