Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 24 september 2010

Av thefabfive - 24 september 2010 17:29

Haha jaa så här kan det också låta ;)

//J


Av thefabfive - 24 september 2010 16:53

Av thefabfive - 24 september 2010 11:13

Gästbok från anonym;

"Verkligen en kul grej, absolut. Men jag vet inte om ni går SP för att lära er svenska, för de flesta inlägg är fruktansvärt värdelöst skrivna. Till och med för en blogg. Det blir inte kul att läsa, man blir bara trött och känner att smileys verkar lite mellanstadium. Helt ärligt. Men annars, bra tänkt - fel gjort (om det är någon som har spelat FIFA)."

           

 

 

Vi skapar historia!

Folk hatar oss för smileys . . .

hmmm ...

Av thefabfive - 24 september 2010 11:12

fick en komentar av jossi att hon skulle äta sallad såå hon skulle bli den feta tjejen bredvid mig .. :( nehe, så förlåt jossi, du kommer att bli alldeles luden, två långa öron, rejäla framtänder och en boll till svans i rumapn! jag ska iaf ha riktig mat! ;D

    

                             JAG!                                                     Jossi

Av thefabfive - 24 september 2010 10:44

jaja sitter nu på datakunskapen, har ingen bra stol, alldeles för låg, slår i hakan :(

det här är sista lektionen för idag och sen har vi bara kpass i en halvtimme såå det är ingen riktig lektion ;)

efetr skolan drar jag och jossi och äter på donken, lite lyx måste man få en gång i veckan, eller det e inte ens en gång i veckan, typ aldrig ;)

efter det om vi hinner, drar vi till berga och hälsar på .. kommer faan att gråta :'(

saknade berga .. :(

sen lär jag hem och packa för ska med bussen som går halv fyra ut till vickan :P

  

jag & jossan efter tre år på högberget och en massa donken!

Av thefabfive - 24 september 2010 10:29

Nu är det fredag igen och vi har datakunskap. Alltid lika skojjigt   

undra vad vi ska få hitta på idag.. Det återstår att se.

jag skippar K-passet idag och drar till Falun på konsert. ( sonic syndicate )

Kommer nog bli awesome :)


men nu ska vi snart börja.

ha det toppen eller något liknande

// Tusse

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards