Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 8 september 2010

Av thefabfive - 8 september 2010 21:30

andrés favvo film!

Av thefabfive - 8 september 2010 17:45

chaaaaa

tänkte bara lägga in den här så ni  ( mest jossan ) fattar vad det är lärarna kallar oss . . .


  

Av thefabfive - 8 september 2010 16:55

ONSDAG IDAG :D! veckan går sjukt fort, eller ah ? kan ha och göra med att jag var hemma i måndags, men jajja ! Och försesten, filmen - den är sååå mycket enklare att förstå sig på om du går SP, eller känns oss fem x) Hahaha ! 

Men dagen, började med massa skratt med slutade med lite argare miner.  Hah, kan knappt vänta tills klassrådet på fredag. Känns som det kommer kunna bli en rejäääääl diskussion inom klassen men en lärare... på grund av att läraren gjorde hela klassen irriterad idag, då h*n kom in och i stort sett skällde ut oss utan anledning och inte ens på sin egen lektion -.-' Så ah ... 


Men för övrigt har dagen varit rolig och bra (yy) även fått våra busskort nu :D & dagens var verkligen när vi skulle fixa tåggiltighet till korten! Hahahaha & jag är den enda som får det på grund av att jag bor längst bort  .  

Men helgen närmar sig och på fredag lutar det mot att hela gänget ska dra o käka pizza tillsammans elr ngt :) ? Vi får väl se iaf !(= 


Liten snabb uppdatering från mig, men nu har jag plugg o göra. Börjar märkas att man går Samhällsprogrammet nu.. börjar bli en del plugg nu ;p .. 

/ Angelica   

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards