Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 6 september 2010

Av thefabfive - 6 september 2010 20:25

samhälls läxan är nu gjord, snart även engelskan, ska bara lära mig orden, sen har jag bara en sketen liten spanska läxa tills på torsdag och en engelska tills på fredag, sen ska jag ta en allmän time-out! ;)

sen har man bara en förfrågan när den dära förbaskade historia guideningen ska vara inlämnad ?? och vadfan man ska skriva om ?? :O  hjääälp!

  

Av thefabfive - 6 september 2010 17:56

Måndagen är snart av klarad men jag sitter här med ont i halsen och nacken :( inte bra.. 

Fixat massa läxor nu iaf så det känns skööönt!  


Nu ska jag kila iväg och träffa fotograf och en annan snubbe.

Harre bra så länge //Josefin


   Så här ser lilla jag ut precis nu! 



Av thefabfive - 6 september 2010 10:31

Tjeeeeeena ! 

Som sagt måndag, och ny vecka som jag inviger med att vara sjuk , hääärligt ! Eller inte ): Så jag ligger i sängen nu och har full sms kontakt med Parling, André, Jossan och Tusse, som sitter på engelska lektion. Så jag tänker också snart plugga lite engelska, så jag gör ju samma saker som dom, fast på distans ! De där tycker jag var riktigt finuligt av mig    Och jag ska försöka läsa den där dumma svenska boken också ..   <-- jag ! 


Men nu ska jag försöka få lite engelska gjort (((: 

/ Angelica :D 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards