Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 9 september 2010

Av thefabfive - 9 september 2010 20:52

Nu jäklar SP10B, imorgon då sätter vi punkt för våra "arbetsgrupper" ...... Jag ska allt ha en BRA förklaring till utskällningen och en ÄNNU BÄTTRE till hur dom "lär känns oss bättre" om vi sitter som dom tkr :o HAHAHA, taggar K-passet imorgon (yy)


Och min mobil gick sönder idag :( .. jekla skit :o !? 


/ Aaaaaaaaaangelicaaaaaaa' 

Av thefabfive - 9 september 2010 18:39

TJA!


Nu är jag ( Tusse ) tillbaka efter en tids uppehåll från bloggen. Men har haft mycket för mig de senaste dagarna. Sorry för det.

Ja, som mina goda vänner har sagt så har vi väldigt konstiga lärare på skolan. Som t.ex, de kallar oss för anarkister, hjälper oss inte på lektionerna. Men men. Vi i klassen låter oss inte bli kallade för anarkister, så imorgon kommer det nog bli en  jäkla diskussion på K passet.   


Just ja, istället för fika i morgon, så blir det Pizza! As gott ^^,

Men nu ska jag kila iväg och skölja ur hårfärgen sen plugga!


Bye   // Tusse


 

Bjuder på en bild på mig själv också :)

Av thefabfive - 9 september 2010 16:42

Idag är det TORSDAG och det är fredag imorgon, härligt!

Vi hade historia och sedan idrott, vi spelade volleyboll riktigt roligt måste jag säga :D har saknat det!


Sen efter idrotten så var det personer från de olika partierna som som kan rösta på nu i valet och vi fick lyssna på debatt, lite läskigt hur "arga" dom blev på varandra x) haha

Jag har bakat sconse och ätit det nu så nu väntar lite eng läxa som ska vara klar tills imorgon. 


Puss från Josefin


   jag och andyyh bjuder på en bild från rock temat vi hade för några månader sen.

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards