Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2011

Av thefabfive - 19 september 2011 17:14

Veckorna rullar på, sakta med säkert .. spanska- och företagseknomi proven är avklarade och nu väntar bara naturkunskapsprovet på fredag ! Fick i alla fall tillbaka en labbrapport vi lämnat in tidigare, som gick över förväntan  

Spanska provet håller man bara tummar och tår för att det i alla fall inte gick för dåligt ...

Inte har jag nå roliga bilder heller, får ta tag i det där nu :) Men nu vet ni varför det blir dålig och ointressant uppdatering .. Det är full rulle med plugg ! Men vi slänger självklart in lite inlägg ändå (:


/ Gel  

Av thefabfive - 13 september 2011 19:46

Spanska prov, företagsekonomi prov, företagsläxa, engelskaläxa, naturkunskapsprov .. det ena och det andra ! Välkommen till Samhäll ekonomi andra året, tror jag avlider lite just nu :) 


/ Angelica 

Av thefabfive - 10 september 2011 23:41

Lördag men om ca 20 min så slår det om och blir ännu en söndag och det betyder att ännu en helg har passerat. Men det betyder också att det är en vecka närmare studenten!

Det rullar på i skolan och iaf jag är så sjuuuuukt trött på spanskan .. USCH! Så himla skönt att bli klar med den till jul och få avlutar vi ären matte c.

Vi har fått ett nytt face också och denna tös heter Sizzi och kommer så fort vi fixat att fixa in henne i bloggen att ta del av hennes tankar osv.


Hej och HÅ

//Josefin



Typ så här känner jag mig och ser ut.. efter att ha åkt av hästen i skogen. AJ! Men det är sånt som man får räkna med i ridsporten.   

Av thefabfive - 10 september 2011 14:19

Veckorna rullar på och vi blir redan fyllda med läxor, prov och mera läxor.. Det är ju kul att vi kan underhålla varandra under dagarna i skolan i alla fall! 


Någon gång innan vi tar studenten lär vi ju i alla fall testa hoppa ut genom fönstret ut på taket, vilket vi höll på och testa i fredags em innan engelskan! (Tyvärr inga bilder). Även en lång hål timme där från 10.15-12.45 som spåra ur lite grann där, ont i magen av skratt, som vanligt med andra ord ;)! 




Annars händer inte så mycket, men vi får se till att bjuda på uppdatering i alla fall och fixa lite nya bilder och filmer :D!


NEJ NU SKA JAG STÄDA!

/ GEL :D   

Av thefabfive - 10 september 2011 14:14

Hej! Fick mig en sjujävla utskällning av Tusse igår, precis som dom andra! Kanske var lika bra, så vi kommer igång med bloggandet igen! Vi kommer troligen få en till medlem i bloggen snart som det verkar ;) .. 


Lördag idag i alla fall och äckligt skönt med helg! Dagen här kommer bestå av städning och sen var det ju den där skolan också som alltid tycks ska vara med på ett hörn .. så blir lite plugg också, ledarkskap, och idrott!(: Kvällen spenderas i Fagersta hos en kompis, imorgon väntar fotografering och en tur till Stockholm :) 



Kanske lika bra att fortsätta om jag ska bli klar någon gång idag (:   

Av thefabfive - 10 september 2011 12:19

hejhej!

Nu är jag här igen, blev lite uppläxad av tusse eftersom jag aldrig bloggar här eftersom jag tycker att det aldrig händer något mer än läxor och prov .. och det tycker inte jag är så roligt att läsa eller skriva om men eftersom jag då får skäll för att jag har varit lat och inte velat skriva om mina plugg dagar som är varje dag.

men okej då ska jag skriva om min roliga lördag, först ska jag göra matte och idrott så jag är ikapp med de läxorna .. sen ska jag skriva lite engelska och spanska sen ska jag hem till min underbara granne som har kommit hem för helgen och äta tills jag spricker :) sen blire ett försök till en myskväll igen (hon somnade förra igår ...) med mami. eller så stannar jag kvar hemma hos ida :)

men nu ska jag göra läxor :) byebye

 //parliing

Av thefabfive - 9 september 2011 23:13


Och en än gång lyckas jag få kameran åt helt fel håll -.-' Typiskt mig!



  Fredagshumorn var väl kanske inte på topp... Men kul hade vi hehe.


        Bilderna verkar ha en tendens till att bli åt fel håll dom också när man laddar upp dem här   Mysko. Aja!
Ha en fortsatt bra fredag! 

 
Av thefabfive - 9 september 2011 22:49

Nu är vi inne i september månad och hösten är här igen. Jag har gått och väntat på att någon av alla de andra ska slänga in nåt inlägg här.. Men Inget verkar ha tagit nå ansvar för det. Så vi kan lika gärna skita i den här bloggen helt! Finns ingen mening om det bara är jag som ska hålla på att uppdatera hela tiden helt själv. Så jag är lite små sur på dem. "Vi startar en SP blogg, så kan alla skriva ett inlägg varje/varannan dag!" Ja jo tjena mittbena att det har hänt.

Aja. i tidigare inlägg lovade jag ju bilder och filmer från när vi va i kupolen. Men när jag skulle ladda upp videon så var det tydligen fel filformat, så det sket sig totalt.. Ursäkta för det!

Men nu har jag några nya filmer och bilder. Dock bara med mig och André, men det får duga just för stunden (om jag nu kan ladda upp dem...)


Men denna dag har bestått utav Företagsekonomi och Engelska. Egentligen har vi Naturkunskap där emellan, men läraren kom inte, så vi gick till receptionen och hörde var hon var. Självklart sjuk.. Bra att lärarna ens meddelar oss när de är sjuka eller ska på möte etc etc. Nej då ska man stå där och vänta flera timmar när man istället kunde ha åkt hem tidigare.
Så till alla lärare; Skicka ut ett meddelande när ni är sjuka/på möte eller borta av annan anledning. Så vi inte åker till skolan i onödan. OKEJ!?


Nu får det vara nog känner jag. Blir lite mycket klagomål.. Men det har ju sina orsaker.
Ska se om jag kan fixa upp filmerna nu!

// Therese

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards