Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2010

Av thefabfive - 30 september 2010 15:40

Nu ska jag och tusse göra oss elr ja tusse redo för fotografering ;D


    

Av thefabfive - 30 september 2010 12:57

Ja då sitter jag här helt själv och lyssnar på musik i mina nya hörlurar. ( dom funkar fin fint. Såklart att det är Koss    )

Hmm, klockan är 12:56 och vi slutar 14.15 Vad ska man hitta på för något under den tiden? Förslag är välkommet!

Senare ska jag med Josefin hem och ta lite kort. Det blir nog bra.

Hon ska visa mig hur man fixar lite med hemsidan också. Håller på att skaffa en ny just nu. Där kommer det finnas lite olika sorters bilder sen, allt från natur till porträtt.


Men nu ska jag hitta på något annat att fördriva tiden med.

Så ha det gött alla!

// Tusse

 

hehe, bjuder på en "gammal" bild på mig ocg Jossan

  

Av thefabfive - 29 september 2010 21:57

Nu har jag varit i borlänge och inhandlat lite nya kläder. Toppen.

Snart ska jag packa ner alla hörlurar jag har i en väska tills imorgon. Pikkis & jag ska leka lite   

Har även hittat ett as bra band, gammalt men as bra. I alla fall vissa låtar var riktigt bra. Thunder heter bandet.


Men nu ska jag kila iväg igen.
Ha det bra alla som läser denna blogg

// Tusse


Här får ni en bild från i sommras när jag hade svart hår och snelugg.


 

..

Av thefabfive - 29 september 2010 21:34

Hej och hej då!


//J


Av thefabfive - 29 september 2010 17:45

först svenska, det känns inte som om vi lär oss något där :O jag förstår typ inget :O

sen efter det blev det samhäll och där kollade vi på något bildspel sen fick vi kolla våra resultat på samhällsläxan :P VG men jaja ... jag o geli är juh så smarta o raderar meddelandet när vi har lämnat in dom såå vi fick lite bannor av A.

Sen gick jag o geli upp i klassrummet igen för att få reda på resultatet, efter typ 5 min kommer A in och är heltokig!! :O kommer bara in och skriker, jag o geli fattar ingenting, men tydligen var hon arg på resten av SP10B för att dom hade gått på lunch :P

matte hade vi sist och vi visade hur man kan göra ett hårt riktigt lockigt! ;P

hahah nu kommer jag hem, så kollade jag på top model o nu sitter jag här, borde göra spanska läxa tills imorgon men det gör vi efter Idol ikväll :D

  

bjuder på en ganska pörrig bild ;)

Av thefabfive - 28 september 2010 18:45

Tjena snebena !(: Nu sitter jag och Jossan hemma hos henne, vi har nyss varit ute och fotat, fastnat i taggbuskar o .. ja? allt annat vi lyckas med ;)! Vi har ätit kladdkake muffins , som var sjukt goda (!) bara så du vet Parling ! Skoldagen har rullat på och vi varit lite halft döda och härjiga   ! Men men, vi tänker iaf bjuda på ett par bilder från dagens fotostund :) OCH KOMMENTERA FÖR I H*LVETE ERA LANDKRABBOR ! ;D *Skämt* 


  



  

Bra nu har ni sett, nu är jag törstig :D Så hejdå, 

/ Angelica o JossaN :D 

Av thefabfive - 27 september 2010 21:06

men kom hem från skolan, bakade kladdkakemuffins (Y) och kollade på Top model :D whoho! (L)

sen kom äskling hit, saknade honom redan! och snart sticker han bort i en evighet! :O har iaf hans halsband tillsvidare ;) med andra ord tills han tar tillbaka det ;) Nu har jag precis kollat på idol och ska gå och knycka en muffins från skafferiet ;D

parliing

  

Av thefabfive - 27 september 2010 18:49

Jag orkar inte skriva.. 

Håller på att fixa eng bokrecension.. 


Imorgon ska jag och geli leka efter skolan. <3


//J


  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards