Tre år tillsammans!

Alla inlägg under augusti 2012

Av thefabfive - 29 augusti 2012 21:25

Hallojsan.
Idag var jag och tattuerade in "there is always a Way". Blev jätte nöjd med resultatet. Min första någonsin.

För övrigt rullar det mesta på med körkortsplugg och vanligt plugg.

Ha det!
/ therese

Av thefabfive - 26 augusti 2012 14:38

God eftermiddag läsare! Vilka är ni egentligen som läser denna konstiga blogg? Eheh :)
Söndag idag iaf och igår va jag, parling, gel och Andy upp och bowla lite ;) de va kul må jag säga! Helt lonely i hallen men de störde inte oss såklart, vi kunde bara vara galna som vanligt utan att ta hänsyn till andra;) och vet ni vem som vann? Jo jag! Stolt eller!?
Sen drog vi hem till André o kollade på Harry Potter filmer (jag jublar... not) men de gick ändå.
Nu har jag och gel iaf bestämt att vi ska iväg på lite minisemester, underbart!! Längtar<3 Hihi
Sen har jag kikar igenom mejlen, schema för veckan osv. Så nu är jag redo för en ny vecka!

Puss hej leverpastej!/ Jossa


Bild
1. En supertaggad mig inför bowlingen
2- och resten. Blandade bilder från disco bowlingen!;)

Av thefabfive - 23 augusti 2012 13:27

Hade tråkigt på vår lunch så vi tog bilarna och åkte iväg och utforskade lite vägar i skogen!;)
Och va in på elgiganten o köpte mig en ny locktång (bra att veta)

Av thefabfive - 23 augusti 2012 09:01

Grupprum:standar
Uppgift: planera projekt arbete (men jag är ju klar med mitt höhö)

Hej då imorgon är de fredag.
/jossa

Av thefabfive - 23 augusti 2012 08:56

Angelica och jag blir tydligen stalkade av våra kära vänner jossan och parling... Här sitter vi, jättesnällt och jobbar med projektarbetet så ser man ett huvud sticka fram. Inte lätt att hålla sig för skratt haha :-)

Av thefabfive - 21 augusti 2012 15:42

Sociala kompisar jag har?! Back in school! Japp, vi är igång igen - nu kör vi :D

Av thefabfive - 20 augusti 2012 09:37

God morgon!
Måndag den 20 augusti 2012 och de är vår första morgon som blivande studenter!!!! Fatta vi börjar trean idag?! Vart tog tiden vägen? Det är lixom tre år sedan bloggen föddes. Galet galet och åter galet underbart!:D

Inatt sov gel här hos mig och gissa vad vi snacka om:
Jo STUDENTEN och att detta är vårt sista år.
Nu ska vi ner o käka frulle och sen äta lunch på stan med André för vi treor börjar inte förens kl ett idag ;)

//Jossa
Gel får stå för bild denna morgon.

Av thefabfive - 15 augusti 2012 12:45

Eftersom jag är sjuk och inte kan umgås med någon så blir de rätt ensamt... så jag kan väl skriva lite här då.
Just nu ligger jag ute i solen och har det skönt! Startade dagen med en skål ny plockade hallon, mmmmmums!

Puss från jossa

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards