Tre år tillsammans!

Alla inlägg under september 2010

Av thefabfive - 17 september 2010 10:27

Hoj!


Nu har vi datakunskap igen, måste betyda att det är fredag då ;)

Hihi.

Sen efter K-passet ska jag och Amanda springa ner till bussen, sen ska jag åka ännu mera buss till Fagersta.


Puss hejdå ^^ // Tusse  

Av thefabfive - 16 september 2010 21:51

Nu känns verkligen allt piss och jag bara blöäääääää :O :(

Nu ska jag äta choklad.


//J

  

Av thefabfive - 16 september 2010 21:28

Imorgon är det fredag! Skönt!

Just nu känns det som jag har ingen blogg lust alls och jag vill bara gömma mig typ. 

aa typ inge intressantare att säga, så hej svejs!


//Josefin



Av thefabfive - 16 september 2010 13:06

Hejsan svejsan


Nu är det sista lektionen för dagen, Spanska alltså.

sitter och lyssnar på lite musik och gör övningar på nån sida.

Sen ska man väl hem och skicka in lite läxor till lärarna.

Gympan idag var toppen! Va i gymmet och tränade. Kändes bra.
Så nu ska vi nog börja träna där nån gång i veckan efter skolan.

Kommer nog bli bra det.

Men nu ska jag sluta skriva här.
Ha det toppen

// Tusse


p.s

Eftersom inte skolans datorer vill lägga upp nån youtube video, får ni söka på låten själva.

 

Alter Bridge - In Loving memory

 

Den är toppen bra! ( för den som gillar sådan musik )  

 

 

Av thefabfive - 15 september 2010 17:00

Hejsan hoppsan


Nu är det då onsdag eftermiddag, det betyder att halva skolveckan har gått.

Så himla skönt! och alla läxor har man gjort färdigt för denna vecka, så nu är det bara lugna dagar när man kommer hem   


Kanske skulle gå ut och fota lite?

Tror det blir så.


Just ja, jag har även fått en ny mattebok så jag fattar vad jag håller på med ^^

Den funkar verkligen toppen bra för mig! Happy Tusse  


Men nu ska jag kila, Ha det bra

// Tusse


 

Av thefabfive - 15 september 2010 07:09

Nu är det onsdags morogn och det betyder att det är halv veckan som gått! Snart helg haha. 

Sitter här och vädret är ur kasst :O grått och bara tråkigt.. det kallas HÖST typ. 


Ska kila så jag blir klar till bussen går,

puss hej leverpastej// Josefin!



   Hejråå!

Av thefabfive - 14 september 2010 11:31

Sitter nu i biblioteket med allaandra bloggare förutom André. DISS, men han är på sånglektion så det kan man väl förstå :)

Om ett tag början andra delen av svenska lektionen. Måste fortsätta läsa ett öga rött. jag är såååååå trött på den boken nu så jag skulle kunna bränna upp den!

  

Idag går vi till klockan 4. Dryyyygt!

aja, nu ska jag kila iväg.


Bye bye // Tusse

 

  

 

Haha, bjuder på en cp bild på mig själv ^^

Av thefabfive - 14 september 2010 11:28

Så där jah, sitter vi i skolan hela högen och har rast!   

Sen blir det svenska igen och sedan eng lektion och vi avslutar dagen med matten.. seeeg att gå till fyra. men men såna dagar är det bara att kämpa på med!

Hejsvejs!

Jossa,geeeli,tusse & parling + andyyyh fast han e på sång lektion!

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards