Tre år tillsammans!

Alla inlägg under december 2010

Av thefabfive - 21 december 2010 22:04

SP10B TAR JULLOV !(: 

Därför kommer det antagligen bli dålig/låg uppdatering nu. Vi kommer säkert kasta in något inlägg då och då, vi har ju fortfarande nyår vi kommer fira tillsammans och säkerligen massa annat :) 


Annars är vi tillbaka den 10 Januari, för termin två :D! 


men vi hinner allt bjuda på lite bilder från senaste veckorna i alla fall :)! 


Vi började jullovet med en fet fika :DD MUMS ! (; 


   Dumt nog är bilden åt fel håll. Men de är inte på alla skolor du får chansen att spöa tometen. Vilket är precis vad som hände ... Tomten blev nerbrottad !   


Parling, Jessica, Andre, Tusse och Josssan !(: 


   ... ingen kommentar ! 


God jul och gott nytt år 

önskar 

Angelica, Tusse, Jossan, Parling och André !(: 

Av thefabfive - 18 december 2010 09:48

Lördag morgon och jag är ny vaken. Sitter nu med en stor kopp te, mackor och en kiwi. Kan väl inte bli mer festligt. Ska snart börja med historia arbetet också.

Nej nu ska jag ta tag i det. Kanske hinner med att skriva senare idag :)

Förlåt att ingen av oss har varit så aktiva här! Men det har varit sista veckan nu och vi har haft några arbeten som skulle ha lämnats in och massa annat.


 

Av thefabfive - 10 december 2010 18:19

Hejsan! 

Fredag idag, och vi närmar oss jullovet ! Nästa vecka är sista riktiga veckan, och det känns hur skönt som helst !(: Behövs ett lov nu :D! Hur som helst, så tror jag hela den här dagen har varit lite över taggad. I alla fall från Tusses del, som gick på över energi idag, när hon äntligen var tillbaka i skolan :D! 


Så bjuder på en film från när jag, André och Tusse satt uppe i ett grupprum på första lektionen .. & dom kommer på den "briljanta" idén att leka Inte nudda golv -.-' Alla galenheter finns dock inte med på den här filmen :P 


Fel filmat i början, men blir rätt sen :) Slutet är helt klart bäst! André är ju sååååå smidig -.-'''''' 

btw. mobilen tar in ljudet lite konstigt, så röster osv blir lite mobbade då och då s:


Aja, som sagt en dag på SP - där är ingen dag den andra lik!(: 

/ Angelica 

Av thefabfive - 9 december 2010 11:32

Tjolahopp

Idag var det Nationellt prov i matte, så jag blev tvungen att åka till skolan fast jag är sjuk. Tror aldrig jag har nysit såhär mycket förut.. Men det hör väl till denna årstid.

För övrigt så vet jag att niorna från berga var upp till vår skola igår och hälsade på. Kan tänka mig att mina kära vänner skrämde iväg dem. Hehe.

Jag har så himla tråkigt här hemma.. Super trist att vara sjuk och vara hemma ensam typ. Spenderar den mesta tiden här vid datorn. Kikar på en serie som heter Bones, så jäkla grym den är! Rekommenderas.

Nej nu ska jag kila,

Ha det toppen alla! :)

// Tusse


 

Av thefabfive - 7 december 2010 16:57

Om det är sant att man får magmuskler av att skratta, då kommer vi ha massvis :DD Shit dagen säger jag bara, skrattat så tårarna sprutat ! Länge sen jag skrattade såhär jäkla mycket alltså ! Hänt så mycket sjukt idag med Jossan, Jessica och Parling idag så jag vet inte vart jag ska börja? 

Jossan + en toalett dörr, kan leda till en stort skratt och pinsamheter ! 

Parling, "släktforskning" och namn, kan leda till ännu mera skratt   


Men andra ord har dagen varit exakt lika galen som alla andra, om inte till och med värre !?! Tusse har tråkigt nog legat sjuk idag och varit hemma :( Krya på dig vännen, och André lät som en hes anka när han kom till skolan -.- så han drog rätt snabbt x)! 


Imorgon kommer även niorna upp och ska vara med på Samhällsprogrammet. Vi kommer ju skrämma bort dom stakarna :( Usch, tycker inte det var länge sen vi var upp och kolla på programmet och vi skulle göra våra val ! Men den har ändå gått ett år !?! Sjukt vad fort tiden gått ! .. 


  

Bjuder på en gammalbild, kommer komma nya under veckan :D 

- HÖRDE NI DET NU ALLA !? Så fram med kamerorna under veckan !!!!!


/ Angelica 

Av thefabfive - 7 december 2010 13:50

nästa vecka på torsdag får vi besök av författaren Gunnar Ardelius!

iaf fick klassen idag som uppgift att forska lite om han för att kunna ställa frågor!

jag forskade fast på mitt egna lilla sätt!

jag hittade en massa människor med namnet Ardelius, och skapade ett eget släktträd till Gunnar! roligare engelska lektion kan man inte ha en tisdag då man går till fyra!

 Här är resultatet!

  

det ska gå att klicka på bilden så får man den större!


//parling 

Av thefabfive - 6 december 2010 20:45

19.50
Amanda Parling:
hej pucko! ;);)
19:51
Angelica Hallgren:
Hej mupp :D:D
19:51
Amanda Parling:
kolla vår blogg snaRT ;);)
19:51
Angelica Hallgren:
okej :):)
men du :O:O
om jag ska säga att jag har gjort ngt, då var det ju ido o ado va?
men skulle man inte ha de där me, osv framför? hur skulle jag böja :S ?
t.ex escribir
Me escribido?
20:01
Amanda Parling:
He escrito scribir är oregelbundet ;9
20:02
Amanda Parling:
juste ! men typ hecho då :S ?
20:02
escrbir är oreglbundet ;);)
20:02
Anglica Hallgren:JA!
Men HECHO XD
20:03
Amanda Parling:
oxå reelbundet., du bestämmer personerna via He, has, ha , hemos, habeis, han ,k9
20:03
Angelica Hallgren:
t.ex
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH :S
blir ju dum i huvudet av det här !?!?!??!?!?
Så det är inte me, te, se nos osv på perfekt :S ?
20:07
Amanda Parling:
nej gumman, det är inte med där i det sammanhndget .d
20:07
Angelica Hallgren:
ALLTSÅÅÅÅÅÅÅ FIOQHFOQEBEBGOUEQHGEOUQGHIPEQHGOqehgoueghoequeqih8
0q7t380ty13h ghit :@
FÖRBANNADE SABLA FUCKING SKIT HOOOOOORSPRÅÅÅÅK KFOQFBEQOFEQOJFBGEQUOGQEUGVOEQJGBEQOJGBEQIGueq
3:)3:) nfjoqbfoqbgqoejbgeqigbvqje
20:10
Amanda Parling:
jag älskar dig med! :):)
Angelica Hallgren:
ARGG - JFIHGIEPQHGIPEQHG)PEYT)#!/%?!/%#(!/%/!&/)/&#!/&)=#!&/)=#!&)=#?/)?#/&)#!/&?#!&/?#!&)#TITJ#!Y#!=VY&(!=#MUYVu9
.'

Av thefabfive - 6 december 2010 20:08

Kram parling!


Hahaha, fulaste jag sett -.- xD !? 

/ Angelica (a) :D 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards