Tre år tillsammans!

Alla inlägg under oktober 2010

Av thefabfive - 30 oktober 2010 03:32

Klockan är nu 03.33

Och jag och geli sitter här och är vakna ;) hahah men fan behöver sova lixom?!

Parling ligger inne och sussar men jag å gel sitter här och nördar!



  


//Jossa & (geli)

Av thefabfive - 29 oktober 2010 23:19

Snacka om att vi tar film MARATON på allvar xD vi har sett dom här ytterligare 2 filmerna

    



och ska nu rulla igång denna! ;P våran 5 film


  

Av thefabfive - 29 oktober 2010 18:37

Våran andra film är nu avklarad och det blev Alvin och gänget 2 ;D

wöhooo

nu ska vi laga mat (Y)


  

Av thefabfive - 29 oktober 2010 16:18

Nu har vi sett våran första film för kvällen ;) haha det var mkt bra bra! den får 4 av 5 smilisar         


  

Av thefabfive - 29 oktober 2010 14:02

Nu är det såhär att Sp10b har gjort över första halva terminen på SP :D & nu har vi äntligen fått en veckas väl förtjänat höstlov :DD Riktigt skönt + att jag fyller år om 15 dagar :)) Men ikväll så är jag, Jossan och Parling hemma hos mig för en tjejkväll med fil, godis o mys :D Kommer bli great ! Så var beredda på bilder sen alltså :D


Nu ska vi försöka få igång Parling på internet :o

Vi uppdaterar mera senare med bilder o massa annat (y)!


/ Angelica  

Av thefabfive - 27 oktober 2010 20:11

Här kommer filmerna jag lovade er!
En film är ifrån en Engelska lektion vi hade i början av denna termin.

2 filmer är ifrån när Jag och André satt i ett eget grupprum utan Jossan och Parling. Vi fick inte umgås för att dom två hade käkat choklad med nötter i. Vilka NÖTTER va!? ;D Och i den ena så kommer vår lärare in till oss, därför jag slängde ner mobilen ^^

Have fun :)

// Tusse







Av thefabfive - 27 oktober 2010 15:43

Helluu.

Idag är det som sagt onsdag. Vi hade våran älskade samhällskunskap idag..........

Men idag blev hon väl inte så sur, eller? Äh jag vet inte, höll på att svimma så lyssnade inte så mycket. (Bättre nu iallafall)

Sen så hoppades vi på att matte läraren skulle vara sjuk idag igen. Men det var hon ju sorgligt nog inte. Men vi stack lite tidigare för att hinna med tio över 2 bussen, med nöd och näpe hann vi med den! Puuh! Hehe.

Och Gel den jäkeln ligger bara hemma och gottar sig, FY på henne!

Nej, nu ska jag sluta skriva här och börja plugga svenska och kanske matte.

Ha det gött.

// Tusse


P.s, det kan nog hända att det kommer upp fler filmer snart ;)

Håll utkik!

Av thefabfive - 26 oktober 2010 12:22

Hahaha, en vanlig matte lektion med André och Tusse :D! 

/ Angelica som ligger hemma med huvudvärk och feber ....


Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards