Tre år tillsammans!

Alla inlägg under november 2010

Av thefabfive - 26 november 2010 17:35

Jag är bara inne och snor lite bilder så låt inte mig störa! :D


Pusspuss

/Andy

Av thefabfive - 26 november 2010 16:49

Woho nu är det fredag och imorgon är det lördag och då ska jag, parling och jessica åka och shoppa! Blir as nice, jag behöver nya kläder osv!!


//Josefin :D


  




Rolig och skön låt ;)

Av thefabfive - 26 november 2010 16:06

Dagen har varit toppen!

Jag och andré har haft engelska nationellt prov, den muntliga delen. Gick helt okej.

Så har vi härjat som vanligt i "vårat" grupprum med kameran. bilder finns längre ner. Vi gjorde även en almenacka så vi kan räkna ner till jullovet. FLITIGT!

Sen bar det av till vårat café för en fikastund med massa prat och skratt. Mysigt var det. Men nu får ni ha det toppen bra, för det har vi.


// Tusse


 

Rösta på våran Jossa till Ludvikas Lucia!

SMSA:

LUCIANLT (mellanslag) 5 (mellanslag) ditt namn och adress

Till 72023


Jessicas söta ring fick vara med på bild. :)

   

Gel, lika seriös som vanligt ;)

 

Jossan tycker det är toppen.

 

Ett litet ljus i vinter mörkret.

 

Gel



André, alla tyckte bilden va as rolig. Men jag fattade inte varför

   

Lilla jag :)

 

Våran ur snygga almenacka!

 

Jossan suddar, men det går inge vidare

 

Andre, lika frågande som vanligt ;)

 

Snygg Gel!

 

Snygg Parling ;)

 

Så gulligt så

Underbart vacker bild må jag säga x)

 

Och jag igen

Av thefabfive - 26 november 2010 11:13

hejhej!

jag orkar inte blogga nå mkt nu för tiden, för ajg tycker inte att det händer något kul just nu i mitt liv, samma saker varje dag och ajg tycker inte att det är kul att läsa en blogg där någon skriver att de petar sig i näsan (inte för att jag gör det!)

så nu vet ni varför det inte kommer några inlägg från mig! Nu sitter vi på en datakunskapslektion, solles mikrofon är trasig igen .. det är väl det enda roliga som har hänt nu ... "/ men vi hörs väl sen någon gång! då dom andra har skällt ut mig igen :'(

  

parliing

Av thefabfive - 26 november 2010 09:20

Wohio idag är det fredag och då är det fika med tusse och andryyh :D MUMS!!

//Jossa

 

 

    

Av thefabfive - 25 november 2010 13:27

Nu var det länge sedan jag skrev här.. och alla andra med för den delen förutom tusse som är duktig och bloggar här :)

på lördag ska iaf jag och parling och jessica dra till borlänge för SHOPPING! I like väry mutccch. <3

Imorgon är det fredag!



Hej hopp Jossa hopp!

 

  

Av thefabfive - 25 november 2010 08:29

Sitter i skolan fast jag inte behöver vara här.. Det är ju... Lyckat hehe.

Aja, då kan man passa på att göra någon nytta en liten stund.

Sen bär det av ner till musik affären och köpa några grejer. Toppen!


Ha det awesome!

// Tusse

Av thefabfive - 24 november 2010 17:04

Nu är det väldigt mycket på en gång här på SP. Vi har haft ett nationellt prov hittills, men fler kommer. Plus alla andra "små" prov eller "test" som lärarna säger.

Så har vi ett tidningsarbete som ska vara klart nu före jul, och lärarna kommer idag och säger att vi ska få in en så kallad ledare i den, så att samhällsläraren också kan bedömma arbetet. De verkar inte förstå hur mycket de begär av oss. Fan ska man behöva gå in i väggen igen eller när man redan gjort det en gång tidigare, för bara ett halvår sedan ungefär. Jösses.


Aja, det är ju tur att man har vänner så vi kan hjälpas åt!

Men nu ska jag fortsätta att plugga Spanska,matte och samhäll. Kul onsdagseftermiddag...


Ha det //

Tusse


   

Detta är en stämpel som Parling fick från ett Kinder ägg. Gissa vad som står,

HOLA! (Hej på spanska)

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards