Tre år tillsammans!

Alla inlägg under januari 2012

31

Av thefabfive - 31 januari 2012 09:38

Då var det slutet på Januari och här sitter Gel o jag och räknar matte. Okej vi väntar på hjälp så jag passar på att blogga lite.Idag börjar alla andra 12.45 men vi har varit här sedan 8.30 Så går det när man är duktig haha. Vad ska alla göra idag då? Vi ska nog säkert glimma runt till klockan 4 med svenska sist på dagen. Kommer kanske några bilder under dagen! Ha det bra så länge Kram från Angelica o Therese

Av thefabfive - 27 januari 2012 19:19

Kära vänner,

förlåt för mitt utbrott, jag hatar inte er! ♥

Jag blir bara så jäkla lack när jag ber om att få vara ifred & göra klart min uppgift jag ligger efter med, jag frågade om ... ville ha pengarna eller om det kunde vänta tills jag kom ner igen och ingen svarade så jag uppfattade det som om det inte var någon panik men efter 40 minuter så börjar ni dampa med sms så jag flippade ur. Jag kan även säga att sekunden innan ni knackade på så  raderades ALLT arbete som jag hade skrivits till psykologin.. Jag vet att det inte är någon ursäkt för att jag sa att jag hatade er, det gör jag inte och det vet ni, jag var så jävla arg på datorn, på psykologin och sedan så blev jag störd av era sms och ledsen över att ni inte hade lyssnat när jag sa att jag absolut inte ville bli störd (A) Jag svarade inte på era sms för att jag hoppades att ni skulle sluta skriva och att jag vet att tar jag upp mobilen så kommer jag tappa koncentrationen...

Så än en gång, förlåt, jag ska tänka på vad jag säger ..

 

Av thefabfive - 26 januari 2012 21:14

Hallu!
Är nog första gången jag bloggat på.. ett halvår? hehe  

Iallafall, det är jag som är André. Alla kallar mig Andy så lär er det istället!
Ett annat smeknamn som vi har på varandra är "ÖJ!" eler "ÖH!", säger du det får du nog tag på vem du vill av oss! :')

Iallafall. Det är jag som är med på lite bilder (typ varje inlägg) och tänkte därför bjuda på några till nu! :)

Ber om ursökt i förhand för fula bilder eller bilder som inte är tiltade.

Som sagt jag är smart, men inte teknisk. 

   

I skogen finns det snö. Ifall ni undrade. 

 

Akta dig för snön, den är farlig. 



 

Snö kan få dig att se ut som två troll


 

Eller såhär...


 

hehe..


 

Är det snö, så åker vi gärna buss. Då ser vi ut som idioter   

 

Ät inte gul snö. Ät gult hår. 

 

Snö   


Andy

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards