Tre år tillsammans!

Alla inlägg under oktober 2010

Av thefabfive - 5 oktober 2010 09:31

Sitter i skolan nu....


Idag efter skolan drar jag och geeelia hem till parling och se på film och äta mat och godsaker! :) <3

Hihi ska försöka ta lite bilder som jag kan sänga upp här på bloggen!




  

Av thefabfive - 4 oktober 2010 21:19

Måste börja detta inlägg med att säga att tusses bilder diggas!!       

Jag sitter här och har kollat på säsongens första top model, det GILLAS STARKT!  


Sitter och har mega ont i magen:( ... inte bra



Hej svejs J



  

Av thefabfive - 4 oktober 2010 19:04

Tjobre!


Nu är jag ( Tusse ) här och bloggar igen.

Dagen har varit helt okej enligt mig och mina vänner. Vi tog lite nya foton också, Jossan lägger nog upp dom lite senare om vi har tur.    Så hoppas på det bästa folk!


Just nu lyssnar jag på ett band jag lyssnade på för länge sedan.

Dead By April heter det. Dom gör så kallad popmetal. As bra tycker jag  

Ni kan ju söka på Dead by April - Falling Behind om ni vill höra hur de låter.

Men dom har gjort många fler låtar än bara den. Så bara luta er tillbaka och njut   


Ha det toppen bra

// Tusse

 



     


Av thefabfive - 4 oktober 2010 09:31

sitter i skolan nu, jag vet visst e det kul att vara i tid inför skolan men läxorna blir gjorda :D fast jag har inte börjat än!:P kan nog göra den ikväll typ! :P SÅ FÅR DET BLI! morgon hänger TussTuss, Geli & Jossi med mig hem till min galna familj :D HAHAHAH! stackare! :D

ska gå med jossan till toa nu (OBS! viktig info!!!)

  


Av thefabfive - 4 oktober 2010 09:10

Sov morgon nu, och vi som redan är i skolan är @ Geli, Parling, tusse och jag.

Vi börjar 10,15 som vanligt.


Hej Hopp

//J

Av thefabfive - 3 oktober 2010 17:17

Va med och tävla om att bli våran bästa blogg denna vecka!!

//Josefin



  

Av thefabfive - 1 oktober 2010 18:20

Hej snoppar!

Tänkte bara blogga innan dom andra får ett"a"- dampanfall på mig och skapar ett blodbad ...

Idag har vi ju haft det. blodbad. men det vart inge blod.

Istället så vart det "a"-time = k-pass

Såååå hon är ju lite sårad nu för att parlin sa till hennne...

stackarn! :(

buhu nej nu ska jag peta näsan

ciiiiiiiiao ;D  


/ Andy

Av thefabfive - 1 oktober 2010 11:31

Angelica den jäveln gav mig en stöt i ansiktet!!

/therese

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards