Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av thefabfive - 1 oktober 2010 18:20

Hej snoppar!

Tänkte bara blogga innan dom andra får ett"a"- dampanfall på mig och skapar ett blodbad ...

Idag har vi ju haft det. blodbad. men det vart inge blod.

Istället så vart det "a"-time = k-pass

Såååå hon är ju lite sårad nu för att parlin sa till hennne...

stackarn! :(

buhu nej nu ska jag peta näsan

ciiiiiiiiao ;D  


/ Andy

Av thefabfive - 1 oktober 2010 11:31

Angelica den jäveln gav mig en stöt i ansiktet!!

/therese

Av thefabfive - 1 oktober 2010 11:05


Hej alla!

Angående onsdaglektionen i samhällskunskap...............

Jag tror att vi missförstod varandra och de flesta av er i klassen tog saken i egna händer och gick på lunch. I min värld så går man inte iväg från lektionen, utan att vara överens om det. Det var fortfarande 5 min kvar och jag hade info till er alla. Detta gjorde mig besviken och lite "arg". Vi får ta upp detta med trivselregler som skall gälla oss alla, på klassrådet!


BLODBAD OM NÅGRA MIN!

R.I.P SP10B! ♥

  

Av thefabfive - 1 oktober 2010 11:02

Jaha, nu när vi har datakunskap börjar folk diskutera vintern.. MYSKO människor :S

Och andré han leker tomte med sin blåa mössa.

HOJ

// Tusse

Av thefabfive - 1 oktober 2010 10:33

hahah tänk om vi hade ett ämne i datekunskap :P hahah lyckades skriva det till solle (läraren) hon bara frågade om jag inte gillade min kille :P hahah! undra hur hon vet :O (har redan kollat halsen, inget sugmärke e där!)

det här är dagens sista lektion, härligT! sen blire fika med tusstuss & jossi! vi gillat! (Y) sen blire hemmakväll ;D GODIS! fan vad jag ahr längt, enda sedan förra helgen :D (Y) godisuppehållet är borta, haha vi kunde inte hålla oss mer än 12 dagar :D hahah! kommer säkert blogga mer ubder denna lektion, den e inte särskilt seriöst! ;)

  

Av thefabfive - 1 oktober 2010 10:24

Hejsan svejsan era landkrabbor! Haha nejdå, jag skojja bara.

Nu har vi då datakunskap igen. Skoj. Sen har vi K-pass eller så kallat blodbad....

Vi kommer döö idag   

Det var trevligt att blogga för sista gången i mitt liv..

Men nu ska vi snart börja.


Ha det toppen!

// Tusse

 


 

 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards