Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av thefabfive - 10 oktober 2010 18:37

Och det är ännu en gång söndag och snart dags för en ny vecka ! Vad har hänt idag då för min del? Hmm, inte mkt förutom att jag har bakat mega chokladbollar och varit en tur till stallet :) + att "min" (medryttare) häst blivit halt :/ inge bra ! Annars en vanlig, lugn behövlig söndag :) Vad händer i veckan i skolan då :o ?! Inge speciellt förutom matte prov på onsdag sen kommer alla nior från olika skolor till oss på tisdag och så var det ju utvecklingssamtal också   . 

Sen taggar vi filmkväll hos mig ngn helg här och sen såklart höstlov :DD OCH JAG FYLLER SNART ÅR :DD Det gillar vi   


Men nu orkar jag inte skriva något mera, men nu är ni lite mer uppdaterade :) 


Han blev sne -.- men de här är iaf min kompis, som bor hemma hos Josefin :D 


/ Angelica 

Av thefabfive - 10 oktober 2010 16:38

När var det inte många inlägg som kommit upp sen sist jag kikade in, höhö..

Jaja vi har ju faktiskt ett liv att leva också, och idag är det söndag och vad gör alla en sån här höst dag?

Jo jag har iaf varit ute och gått en sväng med pojken min, sen har jag plugga lite spanska och ska göra lite matte nu också (Y)

Sen blir det slå på bastun känner jag, blir skönt så jag kanske kan få slappna av lite från smärtorna. 


Hej hopp så länge!

Puss från josefin


   Jag lekter  lite i photoshop igår kväll :)

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards