Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av thefabfive - 7 oktober 2010 20:40

We miss u pikkatchu! :(

bli friskis!
  
/ andy

Av thefabfive - 7 oktober 2010 20:00

Ja som rubriken säger, nerverna börjar knacka på tills på lördag.    Önska mig lycka till! I morgon är det fredag också, skönt som satan!

Och stackars Jossan har fortfarande ont i magen.. Stackare! Saknar dig min vänn!

Hoppas du blir bättre snart.


Nu kommer det lite bilder från veckan utan inbördesordning.


André i sin super snygga "efter hatt frisyr" ;)


   

Jag snodde andrés hatt en stund.

Vem tog detta kort? Någon som känner sig skyldig? :O

   

Jossas mobil + våran nya SP maskot "Spöket"

Gel, glad som alla andra dagar ;)

   

André,Jossa & Parling med en fanta flaska


Och sist men inte minst, Våran förlorade Pikkis och Amanda :)


Ha det toppen // Tusse


Av thefabfive - 7 oktober 2010 18:54

Hejsan.

Jag tycker att jag måste visa att jag lever ännu.

Min "lediga" dag igår blev inte så ledig.. Jag va tvungen att dra till akut motaningen här i smb vid 11 och där var jag till klockan var två, dom tog temp, två blod prov, något annat test och undersökningar osv! Till slut skickade dom upp mig till akuten i falun och var där vid tre då dom åter igen kollade temp,sänkan, blodprover (IGEN) och massa 10833874miljoner test. 

Kom slutligen fick jag åka hem på kvällen, helt tom som jag var när jag åkte, för läkarna vet inte vad som är fel.. så jag måste gå runt och ha ont och så får vi se vad som händer :/ 


Min torsdag har varit lugn iaf (höhö) jag har sovit och sovit och sovit eftersom jag inte kan äta så tappar jag all energi och blir trött och bara känner smärta.


Måste säga att jag saknar er vännen! <3

//Josefin



  

Båda mina armar blev på hälsade av farbror spruta igår och mina fingrar :(

Tur jag inte är nålrädd!

Av thefabfive - 7 oktober 2010 16:10

Haaaalloj ;D


Torsdag idag och dagen har varit otroligt lugn för min del i alla fall. Började som vanligt med historia -.- men jag och André drog på äventyr och lite besök hos rektorn istället (: sen dags för idrott men jag satt och skrev teori uppgift istället på grund av fotleden. Vilket nog var bäst, eftersom det var orientering på schemat och André, Parling och Tusse lyckas ju såklart tappa bort sig i skogen högst upp på berget -.-' alltså? satt och väntade på dom i 45 min, sen får man sms att dom gått vilse ! Hahaha, ah fick mig ett gott skratt i alla fall  . Sedan slutade vi dagen med ett spanska prov, gick väl helt okej tror jag ..... Slutade en halv timme tidigare och drog tillsammans med Parling till bussen och sedan hem :D Grymt skönt ! & imorgon hoppas vi på att Jossan är tillbaka i skolan också :D 

Så, nu vet ni hela våran dag (; så för övrigt sitter jag hemma nu o väntar på att pappa ska komma hem så man kan få i sig lite mat (eftersom mamma övergivit mig och åkt till jobbet   ) 


Ajja , fredag imorgon, som vi vet så är det Solle - time och såklart veckans höjdpunkt ! Klassråd :DDDD -.- 
 

/ Angelica 

Av thefabfive - 7 oktober 2010 15:57

jag och geli gjorde spanska provet snabbt & hann med 14.10 bussen hem! hemma en hel timme före :D stolta!

fick orgientera i regn idag, självklart skulle vi hitta en stig men andré hittade alla stigar utom den vi skulle vara på :P men vi hittade kontrollen efter många om och men :P tog en massa bilder men dom får ni om en stund :P typ vid fem om jag orkar ;P

träning ikväll blire oxå :D HEJHOJ!

  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards