Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av thefabfive - 11 oktober 2010 20:53

  

vi fem som driver bloggen men bilden e  inte från vecka 40!!!

 

André, Tusse & jag virrade runt på Högberget och letade efter kontroller ;) vi hittade flera sttigar men tyvärr var dom inte rätt :'(

  

André bestiger Högberget, nerå men upp skulle han! ;)

  och vi kutade allt vi hade upp för den hära backen :S   och man ska aldrig ge André kartan eller kompassen ;) det har jag lärt mig nu, han är bra att kasta in i skogen och leta efter kontroller bland "stenar" fast han bara såg EN sten! :@   Och ajg köpte kinderägg och där i fick jag en spansk stämpel som det stod HOLA på :D den var tordagens humor! :D   Och André somnade på engelskan, men snälla Anja skällde inte ;)   och jag hittade Anders Bagge i Vem Där? på spanska lektionen ;)  

och jag satt hela datakunskaplektionen och tänkte ut ett ord som har tre bokstäver som jag kunde fota, efter 90 min kom jag på söt .. SMART! 




// parliiing

Av thefabfive - 11 oktober 2010 19:55


Ja, här får ni en film från vår matte lektion. Det var ca en kvart kvar av den 90 minter långa lektionen, så vi började balla ur totalt. Och jag var irriterad på matte läraren som inte svarade på min fråga... Men men, det är inte lätt när det är svårt!

// Tusse

Av thefabfive - 11 oktober 2010 19:47

Nu är det då måndag igen. Och alla hatar vi måndagar, man måste till skolan, jobbet eller vad man nu gör. Man kanske bara är hemma och inte orkar gå upp ur sängen på morgonen. Vad vet jag.

I mitt fall så är det väldigt jobbigt att gå upp ur sängen och sen åka till skolan, för att jag vet att vi måste jobba....

Nu var jag allt lite finurlig hehe   


Sitter just nu och lyssnar på gammal musik som jag lyssnade på för några år sedan. Kom just på att det är ganska bra musik.


Men ha det bra nu!

// Tusse


Jag är trött på matten....


   


Men Parling "jobbar" på som aldrig förr... Hehe ;)

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards