Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av thefabfive - 6 oktober 2010 21:07

Ja som Jossan skrev i det tidigare inlägget, så går det bara utför just för stunden.
Krya på dig gumman! Och du med Gel!

Men iallafall, idag har vi varit lediga. Hur skönt som helst att få sova länge   

Igår (Tisdag) var jag ut med hästen efter skolan sen kom min käre pojkvänn och hämtade mig. Så jag sov där igår till idag, mysigt som alltid <3

Idag har jag även gjort lite engelska läxa. Skönt att bli av med det.

Hmm, nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt. Så ni får väl vänta till imorgon för flera inlägg.


Ha det toppen

// Tusse


P.s, Om ni tycker att allt är skit just för stunden, grubbla inte så mycket, det blir bara värre.


 

Här får ni en gullig liten bild från filmen "Bolt"


Av thefabfive - 6 oktober 2010 10:05

Det känns som att det går ut för oss spare.. med tanke på angelicas fot nu då och jag som ska iväg till doktorn. Och jaa allt känns dåligt och kasst just nu!! hatar det.


Spanska prov imorgon också.. great (Y) elr inte..


  


//Jossa

Av thefabfive - 6 oktober 2010 09:48

Halloj, 

onsdag idag och hela skolan är ledig (y) ! Skönt! Med tanke på att jag ska begära skadestånd av Parling :s lyckades vricka till fotleden igår igen.... efter tre-fyra år. Så deras enda trappSTEG ska jag bränna upp :O 


Men för övrigt, as bra kväll igår och den här dagen får väl spenderas med slapp och lite plugg, ridningen är ju bara att glömma :( 


/ Angelica 

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards