Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av thefabfive - 14 oktober 2010 19:04

Ja nu var det torsdag kväll och det känns skönt och veckan har gått jättefort tycker jag! Jag börjar undra vart all tid tar vägen.. Men jag hittar den väl förr eller senare. 


Idag har jag haft en lektion bara skönt haha, den slutade vid 10 och sen fick jag sitta på skolan till kvart i ett och vänta tills mamma kom och vi gick och hade utvecklingssamtal och det gick bra :)

Sen åkte vi ner på stan och jag köpte en fin fin skjorta! Mycket nöjd.

Idag gick min besökar gräns på min hemsida över 15.000!! Galet glad :D

www.fotojosefin.weebly.com


Fick även massa foto tidningar av tusse idag!<3 TACK



   Så därför får ni en ganska gammal bild på mig och tusse 



   Några av tidningarna på mitt golv!



//Josefin

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards