Tre år tillsammans!

Alla inlägg under oktober 2010

Av thefabfive - 26 oktober 2010 11:05

HAHAH världens bästa matte lektion för att den gick så jäkla snabbt :D HAHAHHA!jagoch geli satt och räkna ut hur många procent hundantalet hade ökat, men vi kom inte på hur en älghund kunde låta, eller jo jag kom på men Geli höll på att trilla av stolen :D HAHHAH!

här har ni iaf en ekvation som inte är särkilt rolig, hade hoppas på en hund som likande en älg men nejnej :'(

  

+

 

 

  

 

=

 

 

  

:'(

 

 

  

 

jag tyckte iaf att ekorrälgen är så snygg, den förtjätnar ett skratt! :D

 

 

//parliing

Av thefabfive - 24 oktober 2010 21:18

håll med om att tusse & amy diamond är lika ..

har aldrig tänk så förut men nu när jag ser bilderna är det klockrent ;)

förlåt tusse om jag snor dina bilder ;)

  


// parliing

Av thefabfive - 22 oktober 2010 20:39

Haaaaaaaaaaaaalloj, det är fredag och vi har varit lediga hela dagen ! Myyycket skönt , vakande klockan elva och drog hem till Parling runt fyra tiden och nu sitter vi och och kollar på idol och lita galna klipp på youtube så vi var tvungna att bjuda på ett ! Fredagshumor kallar vi det (Y) ! 

Den var lite lik Parling tyckte jag   ...


& det här är en av våra lärare , eller vad säger du André ? :D 

Av thefabfive - 22 oktober 2010 16:12

Nu har jag klippt av mig håret ^^

Skööönt!

Ni kan få se bild om ni är snälla...

Klart ni är ;)


 

 Före                                             
   Efter


// Tusse

Av thefabfive - 22 oktober 2010 12:34

Den slutar konstigt bara för att Josefin är såååå teknisk -.-' haha !

Så här har vi en del två också :) 

// Angelica





Av thefabfive - 22 oktober 2010 07:47

Igår så var vi ute på idrotten i de otroligt kalla vädret! Vi, alltså Jagm tusse, parling & angelica (andyyh satt på ett varmt tåg iaf ://) skulle få igång två triangia kök haha! 

Jaa Här kommer lite bilder och geli ska även ladda upp filmen från dagen. 


Men idag (fredag) är vi LEDIGA! (Y)

//Puss Josefin


  Tusse och jag gillar röd sprit och tändstickor ;)



  Geeli och parling höll hårdare om kaffet och oboyen 




 

Jag tror tusse blev lite knäpp av kylan :(...



Stolta tjejer visar vårat fina kök!


 

Burr väntan innan vi gick till skogen.. KALLT!



 

Vi blev lite knäppa redan då tror jag..




     Haha vi går i  SP10B!

Av thefabfive - 20 oktober 2010 16:00

Och imorgon är det sista dagen innan helg. För vi är lediga på fredag! Mkt skönt vill jag säga. 

Idag blåser det isssss kallt ute och man känner att du är det verkligen höst, det har även blivit så där jobbigt mörkt på morgorna och på kvällarna och jag blir iaf så himla trött! :O

Jag ska iväg och göra lite spanska läxa nu.


Hej hopp!

Josefin




Måste bli bra nu.. snälla

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards