Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av thefabfive - 19 oktober 2010 22:09

Det kan man ju fråga sig. Vart har alla andra bloggare tagit vägen..? En är sjuk ( Parling) sen är väl resten för lata för att blogga.. man kan ju undra. Så kommer lilla jag och styr upp allt här på bloggen    Tur är väl det.


Men men, vi klarade iallafall av denna tisdag, konstigt nog. Den kändes inte så himla lång även om vi gick till 4. Muppigt.

När jag kom hem stack jag ut och tränade en av hästarna, gick super bra.

Sen blev det pizza till kvällsmat, Mums!


Men nu ska jag sova.

Ha det toppen, även om ni tycker ni är på botten ^^

// Tusse


 

Fotograf: Josefin Pikkarainen *Jossan*

Av thefabfive - 19 oktober 2010 09:22

ja då var det tisdag igen då. Och såklart går vi till klockan 4 idag -.-'

I morgon ska det tydligen snöa också.. Inte kul. Vi går bara mot mörkare tider som sagt.

va till sjukhuset igår också och fick nån medicin som jag ska käka tre gånger om dagen i 5 dagar. Kul, eller inte. Så jag lever på piller just nu.


  

Dagens fråga:

vad tycker ni om vintern?


// Tusse



Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards