Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av thefabfive - 5 oktober 2010 22:29

MADAGASKAR FILMERNA DEN SISTA, FAN VAD JAG LÄNGTAR!

STORLÅTEN PÅ ENGELSKA!

FRISEN!

Av thefabfive - 5 oktober 2010 22:12

Ja nu kommer det lite bilder som jag inte laddat upp ännu =) nu har jag tid också så jag passar väl på!



  Andyyh & Tusse!

Coola människor ;)



  Yeeah ;)




  Andyyh plinkar på sin gitarr!


 

Tuss äter något x)


 

Geeli ritar sjömonster :O



 

Parling gör peac! ;P



  The gäääng!




 

Tusses beställning

Jag, parling och tusse var och fikade förra fredagen! HAHA här är våra tallrikar ;)


  Parlings ;) 



  och min!



   sista bilden, jag och tusselito 

Av thefabfive - 5 oktober 2010 19:49

Halloj!¨

¨Nu sitter vi hemma hos parling och det är jag och geelia som är här   

Vi har ´ätit tacos och nu sitter vi h´är och kollar på spy kids 2 hahah!

Och imorgon är vi lediga, skööööönt!



  

Filmen ;)'



  


TACOS ;D Mums!




   '


Parlings popcorn!



   

Geeelis godis ;))



   


Mitt naturgodis


      


HAHAHAH och enligt spy kids så blir en FÅGEL + en GRIS = FRIS HAHAHHA

 

ps. Angelica hälsar att hon känner sig som en övergödd valross xD

Av thefabfive - 5 oktober 2010 09:31

Sitter i skolan nu....


Idag efter skolan drar jag och geeelia hem till parling och se på film och äta mat och godsaker! :) <3

Hihi ska försöka ta lite bilder som jag kan sänga upp här på bloggen!




  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards