Tre år tillsammans!

Alla inlägg under augusti 2010

Av thefabfive - 25 augusti 2010 22:04

Innan jag lägger mig nu så måste jag bara säga det här!

-Guuuuuud vad jag är godis sugen :(



  

Av thefabfive - 25 augusti 2010 21:19

Usch idag är det inte min dag -.- så blir inget långt inlägg från min sida men måste säga att ni andra har fått upp riktigt roligt bilder   bra jobbat!

Jag vet inte vad jag ska skriva mera, ha ha ha...

Snart helg iaf! SKÖNT   

Och just ja jag måste säga att jag diggar alla cooola smilisar som finns!   




  

Min nya mat, antibiotika.. ;/


//Pikkis


Av thefabfive - 25 augusti 2010 17:55

Onsdag idag då.

   snart helg!

Längtar verkligen.

              Nu har man iallafall pluggat klart för den här veckan  

bara lite matte kvar som man kan göra i helgen.


Snacka om att man blir trött av att gå i skolan!

Kommer inte ens ihåg vad vi har gjort för galet idag...

Eller jo, en grej. Filmade André när han räknade matte.

Och tro mig, han räknar inte som alla andra   

Den videon kommer upp lite senare.


Nu ska jag bara ligga och titta på serie och käka godis.

( jag vet, jag är inte så nyttig av mig    )


// Tusse


P.s, här kommer lite bilder från dagen/veckan.

 

Det här fick vi göra på samhällskunskapen.


 

Den här grejen ville André och Pikkis låna och åka runt på. Men dom vågade inte i slutänden ;)


 

Hmm. Engelska i biblioteket.. Vad håller Parling på med.. Leker apa kanske..?


  Angelicas jättesöta kossa som hon ritade i mitt matteblock.


 


En bok som jag och André hittade i skolbiblioteket.....


Sådär då, det var dom bilderna.

Fler kommer säkerligen.

Av thefabfive - 25 augusti 2010 17:25

Vi måste ju såklart slänga en bild från våra "äventyr" ;) 
/ Parling o Angelica  

Av thefabfive - 25 augusti 2010 17:00

Nu ska jag vara duktig o slänga in ett inlägg här, så inte Pikkis och Tusse kan klaga :o Kom i alla fall hem för ngn timme sen, vilket var skönt :D För var helt slut igår! 

Dagen har ju varit som alla dom andra .. galen och med mycket skratt ! Jag och Parling är ju i alla fall lätt bäst på att strejka när det gäller att gå upp till lektionen ! För lyssna här nu JOSEFIN PIKKIS : MAN HINNER ÄVEN OM MAN GÅR EN MINUT INNAN LEKTIONEN BÖRJAR ! Bara att kolla på mig och Parling (a' som även är riktigt bra på att skicka runt sms på arabiska :D Fast tror André blev lite sur :o !? 

+ att jag och Tusse är sjukt bra på att nästan strejka när det gäller matte :D Favorit ämne vare ju ;) Hmmmm .... :S 


Men nu tkr jag att vi faktiskt får bli bättre på att kasta in bilder och videos här :o tråkigt med bara text ju (: ... SÅ NU LOVAR JAG FRÅN OSS ALLA ATT VI SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT LÄGGA UPP BILDER OCH FILMER HÄR, från och med .... 


/ Angelica 


... NU 

Av thefabfive - 25 augusti 2010 16:53

bilderna från dom snart fösta veckorna!

vi har faktiskt inte bara pluggat ;)

          

// parling 

Av thefabfive - 24 augusti 2010 22:00

första två veckorna (snart) har varit väldigt roliga, tack vare dom här tjommarna ;) haha skoldagen idag var jobbig, jag hade spanska första, sen dubbelpass i svesnka, 90 min engelska och 90 min matte, slutade fyra idag, JOBBIGT!

men men, imorgon är det ganska chilldag, sen såå har älsklingen match och efter det är det fångarna på fortet, jag har saknat det programmet, det var min 5års favorit program, sorry svenskan, den är inte alltid den bästa :D hahah

   bilder får ni imorogn ;)

Av thefabfive - 24 augusti 2010 20:26

Vi överlevde! Den lååååååååånga tisdagen är över, fast dagen kändes inte så lång som jag trodde den skulle göra faktiskt :)

Och allt knas som hänt idag vet inte inte -.- kommer inte ihåg hahah!  


Men nu ska jag duscha och sen träna lite på spanska orden och sen mumsa i min nya tidning som jag köpt idag, ELLE! Woho


//Pikki


P.s Tusse det är bara vi som är duktiga och bloggar ;P d.s


   Hihi jag och mina nya tidningar! ;D

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards