Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av thefabfive - 24 augusti 2010 22:00

första två veckorna (snart) har varit väldigt roliga, tack vare dom här tjommarna ;) haha skoldagen idag var jobbig, jag hade spanska första, sen dubbelpass i svesnka, 90 min engelska och 90 min matte, slutade fyra idag, JOBBIGT!

men men, imorgon är det ganska chilldag, sen såå har älsklingen match och efter det är det fångarna på fortet, jag har saknat det programmet, det var min 5års favorit program, sorry svenskan, den är inte alltid den bästa :D hahah

   bilder får ni imorogn ;)

Av thefabfive - 24 augusti 2010 20:26

Vi överlevde! Den lååååååååånga tisdagen är över, fast dagen kändes inte så lång som jag trodde den skulle göra faktiskt :)

Och allt knas som hänt idag vet inte inte -.- kommer inte ihåg hahah!  


Men nu ska jag duscha och sen träna lite på spanska orden och sen mumsa i min nya tidning som jag köpt idag, ELLE! Woho


//Pikki


P.s Tusse det är bara vi som är duktiga och bloggar ;P d.s


   Hihi jag och mina nya tidningar! ;D

Av thefabfive - 24 augusti 2010 18:31

Tja alla.


Nu är den här jobbiga tisdagen ÄNTLIGEN över!

Fy vad jag hatar att gå i skolan till klockan 4. Man blir ju helt snurrig i huvudet Och det visar sig att jag inte kommer kunna få tag på Syon förens den 2 September...

Så kommer få gå på Franska steg 3 lektioner ända tills dess -.-' Jag som verkligen hatar franska!

Men men. Får väl försöka stå ut.


Nu ska jag bara kolla på massa serier och vänta på att maten blir färdig.

Ha de' // Tusse


  André och Pikkis muppade sig.. Iallafall André ;)

Sen så finns det en bild till jag skulle ladda upp. Men det verkar inte fungera just nu, Så den kommer lite senare.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards