Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av thefabfive - 29 augusti 2010 20:55

Halloj, kände mig lite hotat att blogga av Jossan o Tusse (a' 

Så här kommer ett kvälls inlägg :D Som sagt söndag kväll o snart dags för skola, men vi har ju sovmorgon imorgon till 10.15 riktigt skönt (y) & sen två lektioner, matte o engelska :o så lektionerna kan vi ju diskutera -.- men man får ju träffa allt härligt folk igen (: Så nu väntar en ny galen vecka men nya tokigheter :D Så är ju bara vänta o se vad som kommer (a)! Hihi, men nu får ni faktiska vara nöjda Tusse o Jossan :D För nu tänker jag ska snart se på film :DD Men kan bjuda på en bild först .. 


Får bli en bild från förra veckan (: 

/ Angelica :D

Av thefabfive - 29 augusti 2010 20:50

Nu ska jag göra sista inlägget för idag   

För nu ska jag kila in i duschen med hår inpackning och sen ansiktsmask! Jag har även städat i garderoben och hittade till lycka några fina plagg som jag glömt bort! Jag har även fixat naglarna i mörkgrå färg nu när hösten börjar smyga sig på.


Så nu väntar duschen,

//puss hej från mig pikkis.


  


  

Av thefabfive - 29 augusti 2010 18:28

En sak som är bra med höst är iaf alla underbara och mysiga höst kläder!   

Jag behöver verkligen åka iväg och shoppa någon dag :O någon som vill men till typ kupolen???


Jag har gjort ett snygg lite kollage från HM, 

  

Lixom hur skönt som helt att ha den där sköna koftan och ett par snygga leggings och massa ringar och armband! ÄLSKART!


//Pikkis

P.s Jag har fått någon sorts blogg sjukdom nu tror jag så nu blir det mkt från mig men det är väl bra elr?

Av thefabfive - 29 augusti 2010 17:33

Kom ihåg att följa våran blogg 

bloglovin


Så ni inte missar något av våra roliga upplevelser i livet   

Och kommentera för sjutton!


//Pikkis

...

Av thefabfive - 29 augusti 2010 17:05

Ja man märker ju vilka som bloggar mest här.. Visst tusse?    hihi


Men men jag är iaf klar med min engelska nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, jag sitter och kikar runt på kläder och skor och det finns så mycket snyggt så jag blir tokigt   


Förövrigt så har jag lekt lite med kameran (bilden baland annat) och ska även fixa en ny header till bloggen så nu väntar jag på bilder från de övriga personerna. 

Längtar också till jag får börja läsa Foto A     


Hej så länge! 

//Pikkis


  

Av thefabfive - 29 augusti 2010 13:53

Söndagar är alltid tråkiga.

Man har nästan aldrig något att göra. Usch. Och alla läxorna är redan klara, så dom kan man inte heller göra. Suck.

Aja.

Nu ska jag kila igen.

// Tusse


 

Av thefabfive - 29 augusti 2010 12:15

Japp söndag idag, nu ska jag sätta mig skönt i sängen och göra engelska läxa!

//Pikkis


   Bjuder på en cooool bild som jag gillar skarpt! 

Kika in på min foto hemsida btw, tryck på länken här nedan.

www.fotojosefin.weebly.com



Ni får en bra låt att lyssna på också;


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards