Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av thefabfive - 19 augusti 2010 19:04

WopppWoppp imorgon är det FREDAG! och då ska vi ha fredagsmyyyys för vi slutar klockan tio senast och sen ska vi stor SHOPPA på Åhlens ;) och sen vidare för att fika (MUMSIT)


//Från oss alla till er alla en riktigt god jul! Oj nej nu blev det fel, en riktig god kväll ;)

Vid penna (tangentbordet) Pikkis (igen höhö)



    

Av thefabfive - 19 augusti 2010 15:33

Måste bara säga en sak innan jag fortsätter med engelskaläxan



;)

/ A

Av thefabfive - 19 augusti 2010 15:00

Jaa nu har angelica åkt hem och jag sitter här och har tråkigt..

Ska skriva rent min eng läxa snart och sen jaa? vad ska jag göra? Städa rummet lite kanske? (A)


En bild från när jag å lickan fotade idag;

  


Jag måste bara säga att ni som läser bloggen KOMMENTERA också så blir det mega kul elr något :)

Skönt med fredag imorgon! Då blir det shoppa lite efter skolan som slutar vid tio.


//Jossan (Pikkis)

Av thefabfive - 19 augusti 2010 13:03

Jaa, precis som rubriken. Har man någon fritid från skolan? Hmm, låt mig tänka. Nej. Nu ska man då skriva en engelsk "uppsatts" om sig själv och vad man gör och vad man vill i framtiden mm. Hallå, tror dom att man går i 6an eller?   

Aja, sak samma. Det är väl bara att göra det ändå.


Idag har vi haft så kallad Historia lektion. Men kan vi kalla den där lektionen för historia om tanten bara babblar om sin yngsta dotter som jobbat i London,Köpenhamn och varit i sydafrika eller om det va amerika. kommer inte ihåg. Ja ni ser hur mycket man lyssnar hehe.

Men asså snacka om att skryta om sin dotter som är så berest, VEM BRYR SIG!?

Inte jag iallafall.
Så när vi sen hade slutat nån gång vid 11 tiden gick vi och fulade oss på stan om det där  


Men nu har jag inte tid att sitta här och snacka skit. Have some English work to do.
Fierce and love / Tusse

Av thefabfive - 19 augusti 2010 12:56

Chabadabado!

Idag hade vi första lektionen på Gymnasiet.

Men det råkade ju vara med ***********

och hon körde taktiken: "Jennifer är här?"

Jag: "nej hon har bytt klass :)"

"Då seter jeg en sådan ef på hene"


det &

******-Och vad heter du?

Meron -meron tesfamikael

 ****** - oj . . .

hahah

vi taggar redan imorgon!

     

Av thefabfive - 19 augusti 2010 12:41

Halloj!

Klockan är nu 12,41 och Lickan och jag (piklkis) sitter hemma hos mig ;D

L sitter och skriver eng läxa och jag sitter här :P vi ska ut och fota en sväng innan hon drar hemma också   


  

Hahah hejhej säger vi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards