Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av thefabfive - 20 augusti 2010 17:33

  

Tryck på bilden!


Reklam.

//Josefin

Av thefabfive - 20 augusti 2010 17:13

HejHopp!


Idag är det fredag och vi hade som de andra redan skrivit tror jag bara en lektion som var engelska. Det gick rätt fort ändå faktiskt :)

När vi slutat så skiljde vi gruppen elr jaa alla förutom angelica kunde föjla med :( så vi blev utan henne men får bli flera ggr! :D

Men resten av oss gick först till åhlens och köpte lite block å grejer (Y)  Sen gick vi å fikade på BK´s mumsigt! Där satt vi och pratade om massa och allt mellan himmel och jord (tummen upp för det!) 

Andyyh fniss och miss blev super snyggt    


Nu är jag hemma och ska snart krypa ner i soffan och ha ett lite film maraton i min ensamhet, så vad ska jag se på för filmer? TIPS TACK!



    Tusse och Andyyyh på fiket



   Parliiing & jag



   Min macka, muffins och varma chokladen!   



Jag bjuder på en bra låt också!

Av thefabfive - 20 augusti 2010 13:25

  


Som ni ser på bilden så är det dags för det första "hiss och miss" inlägget!

Och på vårat Bloggfika idag så satt vi och disskuterade vad som skulle skrivas. så let's go!


        

Veckans hiss är alla nya (och roliga) namn som lärarna försöker uttala.

När dom säger typ "oj" när man säger sitt efternamn så kan man väl inte annat än skratta?

haha det tycker iallafall vi!


        

Veckans miss är dock skrämmande röster. VI höll på att skita på oss hela högen när vi pratade med *******. Och så skrattade vi visserligen dagen ut men shit vad rädda vi vart!

Av thefabfive - 20 augusti 2010 10:38

Halloj, tyckte det var dags för mig nu att kasta in ett inlägg i våran fräna SP10B - blogg :D Som sagt så slutade vi ju vid tio idag, gryymt skönt . Men jag dissade tyvärr Jossan, Tusse, Parling o Andre :( Åkte hem på engång, nu när man väl kom hem då :P Ska bli otroligt skönt med helg nu, efter en kort men ganska jobbig vecka med mycket nytt o allt mer som varit .. En hel del skratt i vilket fall :D 

Men nu får vi ju tagga en ny vecka med mera galenheter (a' Får väl se vad som kommer dyka upp här i bloggen nästa vecka, men antagligen ännu galnare saker! Andre skulle ju stå på stan nästa vecka och sjunga Teddy Björnen Fredriksson och " I Like to movit .." Så ah ... XD 


Men nu tänker jag pysa vidare :D 

/ Gel , och HÖRRU Pikks, Det ska iaf stå GEL sen x) 

Av thefabfive - 20 augusti 2010 06:37

Godmorgon gott folk. Vad gör ni alla en sådan här regnig fredagsmorgon? Dricker kaffe eller kanske te, vad vet jag.
Jag själv ska iallafall snart åka och vänta på Gubbo bussen.

Idag så är det ju då bara en engelska lektion, vi skulle ha något slags test/prov för att se vad vi klarar av.

Sen ska vi bege oss ner på stan och fika lite, även gå in på Åhlens och skaffa lite skolgrejer.


Men nu har jag inte tid med detta.
 / Tusse

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards