Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av thefabfive - 26 augusti 2010 21:33

Jag är mega trött nu efter denna veckan i skolan.

Åhh nu kom min kära lillebror med ett glas kallt vatten till mig. Ibland är han väl underbar :)

Jahapp, vart var jag nu då,,

ja just ja, Idag började jag med Spanska steg 1. Även fast jag inte pratat med syon än. Men får göra det så snart hon är tillbaka...

Så jäkla skönt att bli av med Franska!


Imorgon är det Engelska och Datorkunskap som står på schemat. Lovely!

Sen drar jag ifrån Smb över helgen. Skönt.


Men nu ska jag sova!

 // Tusse


  Gammal bild, men det får ni leva med.

Av thefabfive - 26 augusti 2010 21:31

Jahapp!

Då var denna vecka snart slut, och imorgon blir det en ny fniss och miss haha längtar!

Idag hade vi våran första idrotts lektion och den va roligt   

Hahah. 

Imorgon är det engelska och datakunskap som står på schemat, det blir kul med datakunskap faktiskt :) vi slutar vid 12,15 tror jag? 

 och mår illa pga av min medicin   

Nu sitter jag och har duschat och gjort klar eng och är helt trött.. jobbigt att gå i skolan men men måste man så måste man!

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i ett år btw! Fick en mega fin ring av honom och rosor! 


Och jag har ingen bild från dagen.. men tänkte leta lite roliga gamla bilder på datorn mwhaha, kolla och kommentera!


Jag och Parling sista dagarna i nian.


  

Nå gamla ego bilder på mig och andddyh


   Hahah en bild som jag fixade innan vi åkte till Borlänge och kollade på gymnasium där när vi gick i nian ;)

Jag, tusse & andddyh


   Jag och tusse på utflykt i nian ;)


   Hhii angelica och hennes festis :D


  

haha gammal bild på mig och andyyh ;P


   En sööt geeelica 2008



//

Hihi bildern som är fina puss från lilla pikkis!


Av thefabfive - 26 augusti 2010 19:11

andra veckan och jag är redan slö! :( jag borde duscha, fixa naglarna och göra färdigt engelska läxan! ist har gustav stört den stora delen av min dag och nu stör tv, är det någon som kan bända loss dosan ur min hand ??? :O jag klarar tydligen inte det själv, men jag har en plan, jag sliter mig från min plåtburk (tvn) i reklampause, drar och duschar sen eneglska och sist naglarna :D hahah

strakt jobbat!! :D HAHAH!,

idag har vi haft den längsta spanska lektionen i hela mitt liv, trodde aldrig att den skulle vara slut!! ;O

//parliing

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards