Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av thefabfive - 23 augusti 2010 16:05

Jaha precis som tusse skrev i det tidigare inlägget så är det måndag idag alltså och det betyder engelska och matte på schemat! 

Vi hade egentligen sov morogn idag till 10,15 men jag och angelica och parling åkte upp i vanlig tid ändå, och lite senare kom även tusse och andré.  

Så vi satt uppe i skolan och väntade i typ två timmar, men vi försökte även göra lite engelska men det fick väl så där men det är ju tanken som räknas.. Visst? 


Nu ska jag inte göra något alls bara ta det lugnt och skönt och senare ikväll ska jag läsa igenom eng texterna lite. 


Ha det bra så länge!   

//Pikkis



 

Jag & Parling på väg till bussen efter ännu en dag i plugget.



 

Mitt otroligt goda vatten jag köpte i skol cafét idag! Hur gott som helst, ni borde köpa det nästa gång ni är törstiga! 




   Och vårat fina plugg bord i morse innan vi ens börjat skolan.

Av thefabfive - 23 augusti 2010 15:41

Hej alla läsare.


Idag har varit en ganska dryg dag för moi. Har feber, huvudvärk, ont i halsen och är allmänt slut i hela kroppen.   

Men vill inte missa de här första veckorna i skolan, så bara att försöka klara av det.

Helst av allt skulle man ju såklart vilja vara hemma, sitta framför Tv'n/Datorn och bara ta det lugnt. Men det kan inte jag göra för då blir man bara stressad.


Dagens skratt va när jag André och Angelica stod och verkligen as garva åt nånting, kommer inte ens ihåg vad det handlade om   

Nej men nu måste jag börja med Engelska läxan.
De andra får skriva om resten av dagen.

Ah just ja, jag funderar på om jag verkligen vågar ringa till **** :S Har dessutom tappat bort nummret   


Aja, vi får se.

Ciao!// Tusse


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards