Tre år tillsammans!

Alla inlägg under januari 2011

Av thefabfive - 20 januari 2011 18:48

Tjeena! Säger som Jossan, kul att vi fått beröm för bloggen och att ni tycker den är rolig :) Så tänkte ju passa på att slänga upp ännu ett video från veckan, denna gång från i onsdags. När jag och Parling ännu en gång hade en av våra berömda "lugna och fina" diskutioner   . Men faktiskt inte så farligt nu mot hur vi kan låta ! Fint de där när båda ska vara lika envisa och absolut ha rätt ;) 


Denna gång diskuterade vi åt vilket håll Australien låg åt :) .. på en svenska lektion, hur vi kom in på det ämnet kommer jag inte ens ihåg. hehe ! 

Äntligen fredag imorgon för övrgit och Jossan och Tusse ska sova hos mig :D & på lördag ska det fotas :D! Hoppas ni läsare också får en bra helg :D! 


/ Angelica o gänget ! (; 

Av thefabfive - 19 januari 2011 14:56

Ja, på historian idag så satt vi nere i datasalen UTAN lärare och SKULLE jobba.. Men ni kan ju gissa vad de flesta gjorde.. Satt på Facebook eller bloggade.

Men jag jobbade faktiskt lite grann. Måste bli klar med historian idag så gjorde lite i skolan.

Men i alla fall så filmade jag Gel, Parling och Jossa när dom "jobbade"



  På denna film skulle jag ta kort, men glömde ta bort videokameran först...
  Ursäkta att den är åt fel håll. Hoppas ni står ut med det.


// Tusse

Av thefabfive - 19 januari 2011 10:21

Jaha då har vi precis svarat på en kommentar från en som tyckte att bloggen var bra! haha kul att någon gillar våran knasiga humor och våran knäppa skoldagar   Haha tack snälla ni!

Nu sitter vi i datasalen alla utan ANDRÈ!!! som ligger på sjukhuset med dropp för han e ju sjuk... hehe ;P men han verkade glad ändå för han hade fått en dator där iaf.


Hej Hopp så länge!

//Jossa





Andyyh när han inte har en "sexxxy sjukhus klänning" på sig! ;)

KRYA PÅ DIG GRABBEN! <3

    

Av thefabfive - 18 januari 2011 20:16

Sitter just nu och skriver lite samhällsläxa vi fick idag som ska vara klart tills på fredag. det är 6 stycken rätt stora frågor... Har skrivit snart ett a4 på bara 1½ fråga. Kan ju vänta mig att det blir mycket mer!

Ja, dagen till ära så gjorde Amandas glas elefant så att jag skar mig i fingret och började blöda. Massor faktiskt! skumt det där! Det svider fortfarande..

Sen på matte lektionen så började jag och Gel skriva våra namn på Japanska, det slutade med detta:


  Ja, som ni ser så har Gel först ritat en anka för ang en pinne med rötter för el och ett Ica hus för ica = ANGELICA   Och sedan detta för Therese, vilket nästan stämde. Men första tecknet är lite fel formulerat x) Haha dagens komiska grej var i alla fall första bilden!


Ha det gött nu och sköt om er i kylan!

// Tusse

Av thefabfive - 17 januari 2011 18:18

Måndag igen. Innebär att det bar av till skolan. Vi hade I-val idag, jag och Jessica har Japanska. (Jessica finns med på en nyårs bild här på bloggen) Och tråkigt nog börjar Japanskan 13.00 - 16.00 Så himla uselt!

Kan ju säga att läraren var lite mysko haha! Nej men han var skojig. Hoppas på att det blir bra.

Kom precis hem och ska försöka börja med historia arbetet. Så tråkigt med historia! Lev i nuet för sjutton! -.-'

Det var nog allt just för stunden. Ha det bra// Tusse


  Får bli en spontan bild som togs i morse.

Av thefabfive - 16 januari 2011 20:52

.... då SP10B har historia!

och vi skulle bara ha en liiiiiiiiiiten genomgång!!!! "/

  

    

//parliing!

Av thefabfive - 16 januari 2011 17:30

Oj nu har det gått en tid.. *HOST* lång tid sen jag var acktiv på denna blogg!  

Men nu ska jag förska bli bättre.

Denna helg har varit het okej, i lördags var jag och parling och en till vän upp till kupolen! Jag var den som shoppa mest faktiskt men jag är även super nöjd med allt :D


Nu är klockan halv sex och jag ska försöka samla krafter till att börja skriva på histora inlämning som vi har.

Hej så länge!

//Josefin

 

P-s Kul med alla galna filmer som kommit upp! d.s

Av thefabfive - 15 januari 2011 11:53

För er som inte visste det, så funderar André på att starta en egen tv-show ! Där han även bjuder in gäster, första gästen blev visst Parling. Är ni intresserade , så kan ni kontakta Andre här på bloggen :)! 


 


Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards