Tre år tillsammans!

Alla inlägg under november 2010

Av thefabfive - 8 november 2010 08:33

Tjenare!

Nu jäklar kör vi igång igen efter en veckas lov! Dock hade det varit skönt med en vecka till. Men plikten kallar   

Vi har sovmorgon som vanligt, men jag, Jossan och Parling sitter i skolan ändå. Men André och Gel ligger hemma och sover. SLASHASAR! Hehe.

Och jossans horoskop sa att någonting skulle bli inställt idag, så vi hoppas på att det ska vara matten. Haha.

Nej nu ska jag sluta snacka skit här. Vi Älskar faktiskt matten ;)


Ha det bra // Tusse

 

      

Av thefabfive - 4 november 2010 12:13

4 dagar kvar på lovet ! Sen är det back to school och sista perioden på terminen , med nationella prov, prov o allt annat där till ! 

Men snart kommer våran uppdatering av SP10b - bloggen bli som vanlig igen , med massa bilder , filmer m.m :D 

Men nu fortsätter vi med vårat lov ! 


/ Angelica 


   Tills dess, en liten bild på Tusse :) 

Av thefabfive - 1 november 2010 10:31

Idag ska jag och parling pröva på yoga! 

Jag längtar och är ivrig haha vi får se hur det går ;)


//Jossa


  

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards