Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 10 november 2010

Bio

Av thefabfive - 10 november 2010 22:47

God (sen) kväll/natt


Jorå, idag så har jag och andré varit på Bio med en polare. Vi såg Jackas 3D, den var helt okej faktiskt. Bättre än väntat om jag ska vara helt ärlig. Haha vilken skadeglädje man har. Fniss.

Vi har spenderat 14 timmar tillsammans idag. GANSKA MÅNGA TIMMAR! :O

Men man vänjer sig efter 4 års vänskap. Hihi.

Vi har även hoppat på och av en massa bussar idag.. Vi tog oss ett litet äventyr kan man säga. Sen stod vi och väntade i ca 50 min på en buss som aldrig kom.. Men till slut kom den iallafall. Då hade vi hunnit springa in på MM och köpa ett paket med 15 glassar i. Eller ja, André köpte det... Men det är ju André vi talar om ;)

Vi har säkert haft mycket mer mysko för oss idag. Men jag orkar inte skriva mer.
Kanske kommer upp nå filmer eller bilder nån dag här framöver.

Håll utkik!


Ha det awesome!

// Tusselito


   


Bjuder på två lite knasiga bilder på oss två. Dock inte från idag :)

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards