Tre år tillsammans!

Alla inlägg den 28 november 2011

Av thefabfive - 28 november 2011 19:57

Filmen är bara nåågra månader försenad - men HÄR är den :D!

Jag stog och filmade lite när smartskalen Parling, André och Jossan kämpade för att på sig armbågs- och knäskydd för att överleva inlines turen. Även Sizzi som är med och härjar med sina stavar på sidan av ! 

Hahaha, rätt klockren ändå. SP-humorn?

/ Angelica 


Update: Tusse, tidningen GYMNASIET NÄSTA finns i Västmaland också! Hittade den hos en kompis i Fagersta ! 

Av thefabfive - 28 november 2011 19:01

Tjenare alla!


Nu är vi tillbaka efter en tidsuppehåll som Angelica redan har talat om. Så jag tänkte börja med att slänga in lite bilder från slutet av förra veckan.

+ att vi ska vara kvar i skolan efter vi har slutat nu på onsdag, eftersom det är öppet hus för alla där då. Så då får vi i gengäld lite pizza och biobiljetter förhoppningsvis! Annars är det väl inte så mycket nytt just denna vecka förutom lite prov hit & dit & massa galna raster som vanligt. Hoppas ni överlever.

Kram // Therese


 

Parling var lagomt trött på Gregorius som vi läser på svenskan. Typ 400 sidor lång eller vad den är....

Jag efter mitt äckligt jobbiga gympass.

   

Angelica när vi var ute på "äventyr" i alla korridorer. ( Med stukad tumme som andré fixade!)


Jag lyckades hamna på förstasidan till denna tidning SOM FINNS ÖVER HELA DALARNA TYDLIGEN. Fick jag reda på efteråt. Ja ja, ska det va så ska det ;)

   

Och till sist fika på BK's :)

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards