Tre år tillsammans!

Alla inlägg under mars 2011

Av thefabfive - 14 mars 2011 18:29

Då var det måndag igen och som vanligt hade vi I-val. Inget konstigt med det. Förutom att Gel och Jossan var hemma och lökade istället för att jobba arslet av sig! Dåligt av dom   

Jag har i alla fall haft Japanska, med Jessica. Haha våran lärare frågade om det var någon av oss som kunde rida häst, och jag svarade ja. Då började han låta konstigt... Typ som att han skrattade och stönade samtidigt. Svårt att förklara, men det satt Jessica och garvade åt ett tag efter det haha. Läraren är ju japan, så han är inte den bästa på att formulera sina frågor. Men alla har vi våra brister :D

Jag har precis varit på gymmet i en timme och tränat, så nu ska jag vänta på att maten blir klar sen bara chilla.

Ha det awesome!

// Tusse


 

André och jag, skolavslutningen i nian

Av thefabfive - 11 mars 2011 08:51

WE LOVE GUSTAV VASA!!!   

Nää inte egentligen

Historia nu och det är såååååååååååååååååååååsååååååååå trååååååkigt   

Av thefabfive - 10 mars 2011 19:59

Ja du tänkte jag väl dra ett inlägg här också då efter som det var ett tag sen sist......

Men vi har iaf hunnit ha sportlov nu och första veckan är snart avklarad och det känns skönt! På torsdagen då vi hade lov så hade vi lite party med bubbel och sol och massa mat och bara härligt! Här kommer lite bilder från kvällen.


           

Ja som sagt det var en mycket lyckad kväll/natt tyckte jag och jag hoppas vi hittar på något när jag fyller år mina vänner ;)

Ja imorgon är det fredag och då drar jag, Andryh,Parling & Jessica och shoppar och jag är taggad till tusen och tio gånger om!!!!! Ska blir så kul.


Puss & kram

Josefin

Av thefabfive - 9 mars 2011 12:06


He Pingping är född -88 och är från Mongoliet, han är bra 73 cm lång!
Han var tydligen bara lika stor som en hand när han föddes, vilket borde underlättat en hel del för morsan haha

Av thefabfive - 7 mars 2011 19:34

Nu är vi tillbaka igen efter en veckas semester. Eller ja, sportlovet.

Som vanligt så börjar vi måndagarna med I-val, parling och andré har organisation och ledarskap, jag har Japanska och jossan och Gel har etik och livsfrågor.

Rätt trökiga grejer, men finns inte så mycket bättre grejer att välja emellan, så man tar vad man har och gör det bästa utav det   

På lovet så var vi "the fab 5" och vår kära vänn Jessica på "spa". Vi solade och badade bubbelpool och käkade god mat från Sibylla och en pizzeria. Men det var en mysig kväll/natt. Efter det sov jag, Gel och André kvar hemma hos Jossan. Kan ju säga att vi var väldigt trötta när vi vaknade på fredagen.

Parling har varit i sälen största delen av veckan och vi andra har väl inte gjort sådär super många "viktiga" saker. Jobbat lite, tränat,fotograferat och bara chillat. 


nej nu ska jag kila,

Ha det awesome nu! Och håll koll för fler uppdateringar i veckan!

// Tusse


 


Av thefabfive - 7 mars 2011 19:22

jag tycker att andré är så lik grabben/fågelskrämman och vi tanter är de dansande hönorna!!


//parliing

Presentation


100% Sanning - Vi skriver om det som händer och sker.

100% Oseriöst - Det vi skriver om är kanske inte så viktigt.

100% Seriöst - Men det är seriöst att bloggen kommer finnas i tre år.

100% Fem blivande studenter - Galna och underbara!

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Skriv något roligt innan du går!

Blogglovin

bloglovin

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du våran knäppa men bästa blogg?
 Flera gånger om dagen! Älskar er
 En gång om dagen typ..
 Det här var första gången och jag kommer komma igen!
 Det här var första gången och sista.

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards